1. decembra 2011

Essence LE Vampire´s Love

Osobne si nepotrpím na žiadnu značku a už vôbec nie, aby boli len značkové. Keď zbadám odtieň, ktorý ma zaujme, tak to môže byť hocijaká značka. (Veď radšej nech sa olúpe pri  umývaní riadu a upratovaní, radšej ten lacnejší :-D ) Aj keď je pravda, že vždy mám "obdobie nejakej značky", ale to sa stále mení. Momentálne je to Essence a tak napíšem niečo o nej.
Čo by to bolo za firmu, keby sa nechceli priživiť na tom, čo je aktuálne. Ako napríklad trend Vampire´s Love od Essence. Áno, priznávam sa dobrovoľne a bez mučenia, mám ich všetky. Ale nie kvôli upírom, ale kvôli farbám, ktoré sa mi hodia na toto ročné obdobie.

A tu všetky na nechtoch:

01 Gold Old Buffy


02 Into the Dark


03 True Love


04 The Dawn Is Broken


05 Hunt Me If You Can


Mne sa najviac páči fialový a čo vám? :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.