6. decembra 2011

Prvý vodolepkový pokus...

. . . zvládnutý :-)

Už sa mi nechcelo čakať, kým mi viac dorastú nechty, aby som mohla prezentovať moje prvé použitie vodolepiek na nechty. Trochu som sa obávala, ako to dopadne, keďže sa jedná o väčšiu presnosť, ako keď som si zdobila vodolepkami pohár na perá na základnej škole. Hlavne som musela použiť aj ľavú ruku, na ktorú som skutočné ľavá. Takže z pôvodne plánovaných mikulášskych nechtov sú ružičkové, ale tých som mala viac a dobre som urobila...

Prvý pokus: vodolepka sa mi zošmykla a prilepila sa mi na misku (podarilo sa mi ju ešte zachrániť)

Druhý pokus: zistila som, že bude fajn chytiť si ju do pinzety...bolo to fajn, až na to, že som zabudla stiahnuť ochrannú fóliu

Tretí pokus: nechty pravej ruky (nie ešte na 100% suché) som si prilepila o nechty ľavej ruky a začínam sa cítiť ako lama :-D aj keď nálepku som celkom dobre prilepila

Štvrtý pokus: konečne úspešný bez problému, aj vodolepku kladiem pinzetou

Zostávali mi dva prsty a celá pravá ruka... Prečo najprv nespravím tú kritickú ruku? :-D

Na moje veľké obavy mi pravá išla ľahšie, rýchlejšie a tuším vyzerá aj o niečo lepšie ;-)

A tu to máme:


Použité laky:
  • Essence French Manicure Top Coat, zo setu na francúzsku manikúru (použila som ho ako podkladový)
  • Gabriella Salvete White Special French Manicure (101 Drogerie)
  • Sasha trblietkový lak (na končekoch, tie malé bodky) (www.gelovenechty.eu)
  • vodolepky ružičky (www.gelovenechty.eu)
  • Gabriella Salvete Enamel with Hardener, priesvitný (101 Drogerie)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.