24. decembra 2011

Christmas Nails

Po skúšobnom kvetinkovom pokuse s vodolepkami, som sa vrhla na pokus druhý - vianočný. Mala som dva druhy vodolepiek, pôvodne som mala s nich použiť Santa Clausov, nakoniec som siahla po vianočných guliach. Tentokrát nenastali žiadne problémy, fóliu som poctivo odlepovala a tak sa môžem pýšiť krásnymi vianočnými nechtíkmi. Nechty sú moje prírodné v plnej kráse, nenosím umelé.

Použité laky (Used Nail Polishes):
• Gabriella Salvete White Special French Manicure
• Waterstickers
• Miss Sporty Nail Expert Manicure Top Coat

 

2 komentáre:

  1. How do you do this in such a perfect way? Wow!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I don´t know :-D But I would try to record video about water stickers

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.