11. januára 2012

Biele s čiernymi alebo čierne s bielymi?

Keď som tieto nechtíky zbadala, spomenula som si hneď na Martyho z rozprávky Madagaskar a jeho otázku, akej farby vlastne je. Na základe toho som nazvala aj tento príspevok.
Takže konečne sú aj u nás v ponuke praskacie laky od Essence. No a jasné, že som pri najbližšej návšteve DM Drogeriemarkt išla hneď po nich (samozrejme aj po iných lakoch, ale o tie tu teraz nejde). Tieto nechty budem mať trochu dlhšie, ako som zvyknutá, nakoľko je to už tretia značka praskacích lakov a chcem porovnať ich kvalitu.
Priznám sa, že toto je odfotený až druhý pokus. Tie prvé som musela odlakovať, pretože vôbec nepopraskali alebo len veľmi slabo. Tak som sa vrhla na pokus č. 2, aby som zistila, kde je chyba. Chyba bola v nie 100% uschnutom spodnom laku.

Použité laky:
1. vrstva: Gabriella Salvete White Special (lak na francúzsku manikúru)
2. vrstva: Essence Nail Art Cracking Top Coat, 01 Crack Me! Black

podkladový a vrchý lak: Jollie France. transparent

Essence Crackle
Záver: z hľadiska Martyho otázky sú čierne s bielymi, z hľadiska lakov sú biele s čiernym :-)

Pekný deň!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.