12. januára 2012

My Nail Design

Mám ich síce na Facebooku, ale keďže sa nikomu nechce medzi mojich fanúšikov, asi ich musím pridať aj sem. Keďže som v príspevku o mojich pomôckach spomínala, že si nechty zdobím, tak vám ich zopár predstavím. Fotky z doby, keď som nemala vlastný fotoaparát a fotila som len mobilom, sú nepoužiteľné, takže dám len tie slušnejšie :-) Rovnako mám veľa fotiek škaredých rozmazaných :-( Chvíľu trvalo, kým som našla správny režim a miesto v izbe, kde je fajn svetlo na fotenie...

S vodolepkami a popraskané tu už mám a toto sú z tých ostatných. Najprv zdobené, potom jednofarebné.

Odkiaľ mám nálepky, mám napísané len heslovite, bližšie info tu.

• Essence French Manicure Set
• nálepky (e-shop)
 
• AB Lines Nail enamel, 67 (ružový)
• Gabriella Salvete White Special (na francúzsku manikúru)
• zdobiaci lak Magic Visage (biely a bledomodrý)
• Essence Multi Dimension, 51 Party Time(ako topcoat)

• AB Lines Nail Enamel, 68 (čierny)
• zdobiaci lak AB Lines (čierny)
• zdobiaci lak Coral Art (strieborný)
• Essence Multi Dimension, 51 Party Time (iba na čiernom laku)
•Gabriella Salvete Enamel with Hardener (priesvitný)


Tieto dva patria k sebe, len palce boli iné, tak mám k tomu detail palca zvlášť.

• Gabriella Salvete White Special French Manicure
• 3D nálepky (bývalá bižutéria Pink)
• Gabriella Salvete Enamel with Hardener

• Gabriella Salvete White Special French Manicure
• nálepky (KIK)
• Gabriella Salvete Enamel with Hardener

• Essence French Manicure Set
• nálepky (Bratislava, tržnica Trnavské mýto)

• Gabriella Salvete White Special French Manicure
• nálepky (e-shop)
• Gabriella Salvete Enamel with Hardener
• Essence Multi Dimensions, 51 Party Time

 Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Ale veď niektoré sú v pohode ;) Ale je pravda, že teraz je to omnohoooooooooo lepšie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na šťastie som tiež nefotila všetko vtedy :-D bol to taký výcuc "nail artu", ak sa to tak dá nazvať :-/ aspoň ale viem, že aj keď frflem a som nespokojná, že treba sa pozrieť na toto a bude dobre :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.