4. januára 2012

Review: Shower Products

4.1. a ja som ešte nepridala žiadny post. Hanba!
Rozhodla som sa, že pridám nejaký ten príspevok o prípravkoch o telo. Ja som milovníčka setov. Už len preto, že tam nájdem, čo potrebujem a potom, že to mám v rovnakej vôni. Nie že by som nemala aj single výrobky, ale to už len prispôsobujem vône, aby boli rovnaké alebo ak sa dá, tak z jednej značky všetko.
V tomto príspevku budú dva rady, jeden set a jeden poskladaný, jeden značkový a jeden tescový... Hehe, áno, z Tesca. Aj ja som sa zasmiala, keď som to zistila, ale bola som veľmi milo prekvapená.

Grace Cole Co. England
Jedná sa o líniu Fruit Work tejto anglickej značky. Môžete v nej nájsť štyri kombinácie voňavých ovocných tónov, a to vodný melón + ružový grep, kokos + limetka, ananás + marakuja a broskyňa + hruška. Keďže ja som maniačka do broskyňových vôní, vybrala som si práve tú poslednú kombináciu.



Dovolila som si z ich stránky prevziať obrázok, ako sú jednotlivé vône zostavené:





"Revive your senses with this coctail of mouthwatering bath and body treate",  píšu na obale
a veru je ten koktail taký vábny, že mám chuť sa zahryznúť do obalu a pustiť sa do tých broskýň :-D Asi si zadovážim aj ostatné tri...
U nás sú dostupné z tejto línie ešte balzám na pery a tuhé mydlo. Nevlastním ich, tak ich hodnotiť nebudem.

A moja zostava:
  • Peeling (Body Scrub)
  • Sprchový gél (Shower Gel Douche)
  • Telové maslo (Body Butter)
1) Peeling - hodnotenie 8/10
Objem balenia je 238 ml (8.04 floz) a nie, že je to peeling, ale poriadny peeling! Žiadne malé zrniečka, o ktorých skoro neviete. Len som si ho akosi stále musela pridávať, nejako mi obvyklé množstvo nestačilo. Možno to bolo tou jeho hustotou.

2) Sprchový gél - hodnotenie 10/10
Objem balenia je rovnako ako pri peelingu 238 ml (8.04 floz). Stačilo menšie množstvo a dobre penil aj tak. A ako som napísala, mňam, mňam.

3) Telové maslo hodnotenie 9/10
Objem balenia je 250 ml (8.45 floz). Keďže sa jedná o telové maslo, nenájdete ho v tube, ale v kelímku. Vsiaklo pomerne rýchlo, nezostala som po ňom tak "pokrémovo" lepkavá, ale uberám mu bod za to, že na mojich suchých a čerstvo oholených nohách, ma štípalo.



Takže celkové hodnotenie:
Obsah: 9/10
Balenie: 10/10 (balenie je O.K., ani vaňa nemala žiadne výhrady ;-) )
Kvalita: 9/10 (za to štípanie a miznutie peelingu)
Cena: 11,50 (v tejto zostave z e-shopu Fann Parfumerie)

Asi by som si ho kúpila znova, ale až keby som si doplnila zvyšné vône. A snáď aj ten balzám na pery by som skúsila.

Obrázky z: http://www.gracecole.co.uk a http://www.eshop.fann.sk

Tesco Extracts Bath And Body Travel Bag (ha-ha, to ma pobavilo!)

Nooo, tak toto bol zážitok! Bola som mimo domova a nutne som si potrebovala kúpiť niečo na sprchovanie. Predtým som si tam všimla cestovné balenia rôzneho druhu a tak som potom neskôr išla hneď po nich. Bolo tam všetko čo som potrebovala, takže nebolo času rozmýšľať. Dala som si tú námahu a podarilo sa mi nájsť aj tie ostatné.


 
  Sada telových masiel                               Sada tuhých              a      sada tekutých mydiel na ruky

 Táto z nich bola najluxusnejšia, ale bol tam krém na ruky a tuhé mydlo, to som v danej chvíli nepotrebovala, tak som si vybrala túto:
 

Bolo to navyše aj v taštičke (ktorú som už domov ani neniesla). Až keď som to vybalovala som si všimla, čo to je a že telové maslo je v inej vôni :-D Ani na jednom nebolo napísané Tesco, ako to býva zvykom tými veľkými modrými písmenami No čo už, zasmiala som sa a bolo. Zase sa svet nezrúti. Či?
Po použití som zostala milo prekvapená. Tu je moje hodnotenie...

Set obsahoval:
  • Peeling (Scrub Gel), mango + nektarinka
  • 2 x Sprchový gél (Shower Gel ), mango + nektarinka a granátové jablko + šípky
  • Telové maslo (Body Butter), bambucké maslo + kokosový orech
  • Hubka
všetko by malo byť s prírodnými zložkami


1) Peeling - hodnotenie 10/10
Objem balenia je 100 ml. Zhrniem to len tak stručne, bol bez chyby. Dobre peelingoval a nemizol :-)
2) Sprchové gély - hodnotenie 10/10
Objem balenia je 150 ml. Už pri relatívne malom množstve zapenil, ale nie ako o život a nepúšťal farbu.
3) Telové maslo - hodnotenie 9/10
Objem balenia je 50 ml. Dala by som mu inak plný počet. Len mal jednu chybičku, a to tú, že bol inej vône a nepasuje ani k jednému z gélov. Ale zase na druhej strane, neštípali ma nohy.
4) Hubka - no nezabila ma, ani ma nezjedla, takže v pohode. Ale tú hodnotiť nebudem.

Takže celkové hodnotenie:
Obsah: 9/10 (malo by to byť 10, ale dám 9 kvôli tomu maslu)
Balenie: 10/10 (balenie je O.K., je to cestovné balenie a svoj účel splnilo)
Kvalita: 10/10 (za to štípanie a miznutie peelingu)
Cena: 6 € 

Čo k tomu dodať? Netreba všetko odsudzovať. Ja by som si to asi za normálnych okolností nekúpila, ale omyl mi ukázal, že sa nemám čoho báť :-)

zdroj obrázkov: google.com a ja



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.