21. februára 2012

Do It Yourself! - Kryt na papierové vreckovky v krabici

Kto sleduje aj druhý blog, tak vie, kto nie, dozvie sa tu. Tentokrát nebudem celý príspevok písať, ako pri pomôcke na drdol, ale na konci nájdete link na už hotový príspevok na mojom druhom blogu. Takže tu len tak v skratke.

V poslednej dobe nemám čas pridávať sem príspevky, lebo sa trochu intenzívnejšie venujem mojej hlavnej činnosti, a to handmade prácičkám. Navyše mám pokazený foťák a hoci mám nafoteného a nachystaného veľa materiálu, povedala som si, že si dám trochu pauzu a budem sa venovať handmade. Navyše je čas začať pracovať na kolekcii bižutérie Jar/Leto 2012 by Suzi :-) Uvidím, koľko mi to vydrží.

A o čo sa jedná teda v tomto príspevku? Keďže je to v nadpise, je to jasné, že? Videla som to na internete a samozrejme, že som to musela skúsiť. To som jednoducho ja.


Bola to obrovská výzva, hlavne keď viem ako som na tom s trpezlivosťou a nervami. Ale tak nakoniec som to dokázala, aj keď trochu trvalo, kým som sa dopracovala k finálnemu výsledku. Konečná úprava mi trvala dva dni a toto z toho vzniklo

Viac info a obrázkov:

http://designbysuzi.blogspot.com/2012/02/ozdobny-kryt-na-kapesniky-v-krabici.html


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.