16. februára 2012

Green & Gold Nail Design

Trochu mi to trvalo, kým som sa dopracovala k tomuto príspevku, ale celý včerajší deň som sa snažila vyrobiť aj video k týmto nechtíkom. Keďže notebook nechcel spolupracovať, tak mi to zabralo veľa času. Kvalita zatiaľ nie je bohvieaká, ale veď ja to natrénujem :-)

Nevedela som sa rozhodnúť či pečiatky, alebo kreslenie. Vždy sa rozhodujem medzi niekoľkými a urobím si užší výber... Tak som sa rozhodla nakoniec pre tento typ, lebo také som ešte nemala. Nemám to samozrejme z vlastnej hlavy, nechala som sa inšpirovať jednou macherkou na nechty z Francúzska - "tartofraises1". Keby som bola zo štátu, kde sa oslavuje deň sv. Patrika, tak by sa na neho hodili, také sú zelené :-O

Použité laky:  
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure Silky Base & Top Coat  
  • Gabriella Salvete Enamel with Hardener, č. 129
  • Essence Quick Dry Top Coat
Zdobenie:
  • zdobiace laky Magic Visage, biely a trblietkový zlatý
  • zdobiaci kamienok, zlatý




A spomínané video




Pekný deň prajem!


4 komentáre:

  1. Moc pěkný totoriál :) http://style-of-lonnie.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento lak mám tiež, je to krásna zelená farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne tak, škoda, že už ju GS nemá v ponuke

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.