24. februára 2012

V mojej kozmetickej taštičke...

... sú momentálne len tie najnutnejšie veci. Ale ukážem aj tú, ktorú som nosila predtým.

Keď som chodila do práce, odchádzala som z domu na pol dňa. Občas sa prihodilo nejaké rokovanie, nečakané stretnutie a podobne, tak bolo treba sa trocha skultúrniť. Pôvodne som ju mala v zásuvke, ale neskôr som si ju začala nosiť so sebou. Sama neviem prečo, lebo vážila asi pol tony :-D a na cestu domov mi stačil korektor...
To, čo obsahovala, bolo viacmenej to, čo som doma veľmi nevyužívala, a tak som takto uvoľnila miesto lepším veciam. Alebo pre veľkosť a tvar vecí, že mi pekne do nej zapadli. Takže sa tu nájdu veci od Avonu, pričom už pár rokov nepoužívam kozmetiku od takýchto firiem, len mám ešte z nej nejaké pozostatky (napr. všetky odtiene paliet 4 očných tieňov :-o). Odkedy som vyskúšala kvalitnú kozmetiku, dávam prednosť tej, to je pochopiteľné.

Takto som to tam mala pekne naukladané, čo bolo super,lebo to bolo prehľadné.




 

No a jej obsah


1. Taštiška z H&M, 16 x 12 x 6 cm
2. Paleta leskov na pery, Avon
3. Paleta očných tieňov, Avon
4. Zrkadlo
5. Vlhčené kapesníky (alebo Dettol, proste niečo na čistenie rúk)
6. Mini štetce na líčenie, sponky, gumička a pilník na nechty  - všetko pekne v puzdre
7. Rozjasňovač, Mary Kay
8. Vodeodolná špirála, Gosh
9. Čierna ceruzka na oči, Miss Sporty
10. Korektor, Gabriella Salvete
11. Balzám na pery, Astrid
12. Rúž, Avon
13. Tekutá farba na líca, Fleur de Santé
14. Mini balenie voňavky, v tomto prípade BVL II
15. Nivea, klasická v plechovičke, na tú nedám dopustiť
16. Ibalgin a kinedryl, bez nich ani na krok
17. Leukoplast
18. Hrebeň, teraz by to bola už skladacia kefa, keďže som si nechala také dlhé vlasy :-)

Krém na ruky tu nie je, ten som neprenášala a ten som mala zvlášť v kabelke.

No a teraz zmenšená verzia, pretože na pár hodín, čo sa vzdialim z domu, mi to stačí. Keď cestujeme na víkend k svokrovcom, si balím potrebnú dekoratívnu do puzdra na štetce od Mary Kay, ostatné veci tam mám.
Obsahuje fakt len nutné veci a zmestia sa mi tam akurát :-) Jej rozmer je 16,5 x 9 cm.

Bližšie info nájdete tu.




1. Taštička, vlastná výroba, 16,5 x 9 cm
2. Mini balenie voňavky, v tomto prípade BVL II
3. Lesk na pery, Labello
4. Hrebeň (v tomto prípade mi musí stačiť, lebo kefa sa mi sem nezmestí)
5. Balzám na pery, Astrid
6. Korektor, Gabriella Salvete
7. Ibalgin a kinedryl, bez nich ani na krok
8. Pilník na nechty
9. Zrkadlo
10. Vlhčené kapesníky (tie mi sem vojdú)

Pekný záver týždňa prajem!


2 komentáre:

  1. Teda to je pořádná výbava:-) Já toho líčení s sebou tolik nenosím:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá prvá bola ešte keď som chodila do práce. vstávanie o štvrtej, návrat o piatej večer, občas nejaké rokovanie, alebo bolo treba ísť na nejaké pracovné stretnutie, tak pre istotu, aby sa nezľakli :-D teraz nosím (väčšinou) tú menšiu :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.