26. marca 2012

NOTD - Fuchsia Day

Po náročnom pracovnom víkende treba zmeniť nenalakované (resp. odlakované nechty po veľkom jarnom upratovaní) a nejaké krajšie. Lak od Rimmelu som už skúšala hneď, ako som ho dostala, ale bolo to v čase, keď sa mi pokazil fotoaparát a fotka nebola použiteľná (keďže mu nefunguje zaostrovanie), a tak pridávam fotku čisto len s ním sem do príspevku.

Pôvodne som chcela použiť čiernu farbu, ale toto krásne slnečné počasie si to nezaslúži, preto som zvolila radšej túto bledú fuchsiovú. Na končeky som potom naniesla trblietkový lak. Aby som prekryla hranicu, ktorá vznikla nanesením trblietkového len na končeky, naniesla som ešte vrchný lak.

Jedny nechty a štyri rôzne laky :-)



Použité laky:

  • Essence SOS Nail Savers Growth Activator (podkladový)
  • Rimmel 60 Seconds, 250 Pinky Punch
  • Paris Memories, 253
  • Essence Gel-Look Topcoat (vrchný)

Rimmel 60 Seconds
Rimmel + Paris Memories
Druhá fotka je spravená svetlejšia, kvôli trblietkam.

Pekný pondelok prajem!

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. ďakujem! :-) toto sú len také obyčajné (teraz už robím iné kúsky), ale za to jednoduché a pritom stále milé a pekné ;-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.