10. marca 2012

NOTD - Night sky With White Stripes

Dnešné nechty nie sú na vytvorenie vôbec zložité. Momentálne ani nemám čas sa babrať s niečím zložitejším.
Uvedomila som si, že mám stále na fotkách bielu francúzsku manikúru a tak prišiel čas na zmenu. Tentokrát som použila tmavomodrý lak. Mala som veľkú dilemu, ktorú farbu, ale tieto laky od Essence rýchlo uschnú, tak to nakoniec vyhral tento. Názov znie trošku divne, no keď mne ten modrý lak pripomína nočnú oblohu...

Použité laky:
Miss Sporty Nail Expert Manicure (podkladový lak)
Essence Colour & Go, 37 Just Rock It!
zdobiaci lak Magic Visage, biely
Essence Gel - Look (vrchný lak)

Postup je úplne jednoduchý. Po zaschnutí podkladového laku sa spravia modré tipy, nechajú sa zaschnúť, biely prúžok na spodok po celej dĺžke a dva z každej strany do polovice na striedačku. Nakoniec po zaschnutí sa prelakujú vrchným lakov a je hotovo!

Nedá mi nepripojiť obrázok nočnej oblohy...

zdroj: http://www.hdwallpapersfull.com

A teraz už nechtíky...





A pripájam aj video...

Pekný večer!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.