15. marca 2012

NOTD - Pink Roses

Ráno som ich len tak narýchlo pripla na môj osobný Facebook a fičala som preč. Keďže som sa vrátila večer, nemala som ani silu písať príspevok. Ale som tu dnes.

Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure (podkladový)
  • Gabriella Salvete White Special (French Manicure)
  • Essence Gel Look Top Coat (vrchný lak)


A trochu detailnejší obrázok fotený s bleskom

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. prosim ta, ako si spokojna s tym vrnym lakom od Essence? Ja neviem, ci mam take divne nechty alebo co, ale vobec mi to nepredlzilo vydrz laku, prave naopak, zacal sa mi "supat", ale nie po malych kuskoch, ale nakompletku, po "kusoch" (neviem, ako to mam vysvetlit :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lúpací problém s ním nemám, drží v pohode a nechty sa krásne lesknú. ale nie je ani u mňa 100%-ný, v kombinácii s Essence lakmi (čo mi je divné), mi občas riadne urobí bublinky.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.