9. marca 2012

Review: Gosh Serious Volume Mascara

Krátko po Rimmel, ale snáď nevadí. Táto je pre zmenu pozitívna.

S touto maskarou som prvý krát prišla do kontaktu, keď som bola na Dni krásy s Goshom vo Fann Parfumerie, keď ju použila pri mne vizážistka Lucka. Keď som zbadala svoje mihalnice, musela som si ju kúpiť. Stojí 9 eur a nájdete ju v každej Fann Parfumérii alebo v ich e-shope. Majú ju len v čiernej farbe. Objem je 9 ml. Najčastejšie používam práve túto a hneď za ňou ďalšiu od nich. Ale nebudem predbiehať, príde rad aj na ňu.

Na čo som pri maskarách háklivá, sú ich kefky. Táto je skvelá, je ako hrebienok. Presne takéto mám rada. Ďalším kritériom je, či mi slzia oči, alebo nie, s týmto mám dosť častý problém. Pri niektorých sa mi stalo, že ma oči boleli. Táto je pre mňa dokonalá a jednoducho nr. 1. Odporúčam všetkým, ktoré si ešte stále hľadajú tú správnu.

zdroj obrázka: z http://www.goshcosmetics.sk
Toto o nej píše Gosh:
"Objemová maskara s výnimočnou intenzitou pre plné riasy od GOSH. Nanášajte ju vrstvu po vrstve od korienkov po končeky a získajte neuveriteľný objem. Kefka maskary je vyvinutá tak, aby umožnila jednoduché nanesenie a splnila vaše najtajnejšie priania o objemných riasach. Prispôsobivosť kefky robí aplikáciu farby ešte príjemnejšiu. GOSH Serious Mascara má dlhotrvajúci efekt, farba sa nerozmazáva a neolupuje."

Toto ja:
Plne súhlasím s každým slovom. Neopadáva, neotláča sa a hlavne nelepí! Už po prvej vrstve riasy krásne predĺži. Spravte si k nej ešte linky "Cat Eyes" a dostanete neskutočný pohľad.

A je čas na nejaké moje obrázky.



Predtým a potom... Toto je oko po prvej vrstve. Schválne som sa s týmto pohrala, treba sa to naučiť.


Toto je detail oka po nanesení druhej vrstvy. Osobne si myslím, že postačí aj jedna, lebo už vtedy je to super. Nemám rada svoje riedke a  zbytočne dlhé spodné mihalnice.



Prajem krásny piatkový večer a užite si víkend!


2 komentáre:

  1. Vyzerá dobre :) Chcem sa spýtať na tú zbierku Hello Kitty v pozadí.. to sú tvoje? Ja som mega milovník HK tak preto sa pýtam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je skvelá, používam ju najčastejšie, už mám druhú :-)
      no áno, sú moje, ja ich totiž milujem :-) spomínala som ich aj v príspevku VBA a pridala som ich na FB na druhý deň tuším. Ty ale na mojom FB nie si, takže o tom nevieš. Mám 14 plyšových a potom všelijaké iné veci s jej motívom :-o už to prechádza do posadnutosti :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.