7. marca 2012

Review: Rimmel Glam´Eyes Waterproof Mascara

Mám veľa druhov maskár a asi by som ich mala postupne predstaviť všetky. Som taký experimentátor. Ale tak aspoň viem, ktorá sa ešte u mňa objaví a ktorá nie. Ako napr. táto. Pri presúvaní položiek zo starého počítača do nového som narazila na fotky tejto. Ani sa nebudem obťažovať s prikladaním mojej signatúry do fotky a hneď to sem dám.

Neviem, čo mi to napadlo, ale rozhodla som sa pre Rimmel. Aaaa, toľko reklám, Kate Moss v nich, no čo, vyskúšam. Chyba. Či už to bola nejaká vadná, alebo nie, na to sa spoliehať nebudem. Radšej zostanem len pri lakoch na nechty z tejto značky, lebo tým nemôžem vytknúť nič.

Jedná sa o maskaru Glam´Eyes Waterproof Mascara. Jej objem je 8 ml. Ako vidno z názvu, je vodeodolná. Keďže som ju kupovala dávnejšie, už si nepamätám, koľko som za ňu dala, ale cena sa pohybuje od 7 do 8 eur.

Foto z  www.rimmel.sk
Takže to dopadlo asi takto. Hneď pri prvom použití (nebudem klamať, že sa mi to nestalo aj pri ďalších) som si skoro vypichla oko. Nehovoriac o tom, že kefka má aj ďalšiu vadu. Je slabá a pri zasúvaní späť sa ohýba, lebo sa zasekne v hrdle. Takže kefka teraz vyzerá takto


Čo sa týka jej vodeodolnosti, tak teda neviem, neplakala som ešte s ňou (akurát tak nad ňou), ale výdrž nič moc. Okrem toho, že opadávala, tak som do večera mala oči ako panda (rozumej, že sa otláča :-o).

Teraz budem citovať firmu Rimmel London:
  • " špeciálny aplikátor riasy oddelí, dramaticky predĺži a dodá objem
  • Volume Flex aplikátor s dvoma radmi dlhších a dvomi radmi kratších štetiniek, ktoré zaručia až 10x objemnejšie a o 80% dlhšie riasy
  • zvodný objem bez efektu zlepených rias
  • vodeodolná "
A teraz pridám fotku mojej reality


Riasy mi neoddelila, ale zlepila, predĺžila ich síce, ale objem nedodala ani 1%, nie ešte 10%. Efekt zlepených rias je zjavný, mám ich ako pavúčie nožičky.

A teraz fotka toho, čo sa mi stáva, keď narazím na pre mňa zlú kefku. "Pichnem" si do oka a otlačím si maskaru.


Neviem, či sa oplatí napísať jednotlivé hodnotenie pre balenie, cenu ap., ako som to robila pri iných produktoch. Napíšm to len celkovo - dávam jej 1 z 10 bodov a ten jeden je za predĺženie rias.
Takže za mňa hlásim, že nákup tejto už nezopakujem a ani ju nechcem ako darček :-o. Vopred ďakujem.

Môj názor je môj osobný, nechcem haniť značku, ani nie som na nich za niečo naštvaná, niekto môže mať s ňou lepšie skúsenosti, ale za mňa prosto nie!

A na záver prajem pekný večer!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.