24. apríla 2012

Koralový duet

Ako som tak ukladala medzi ostatné laky nový koralový lak od Catrice, tak som si všimla, že už podobnú farbu mám. No, mám laky uložené podľa farby, tak je ťažké nevšimnúť si :-o

Tieto obrázky sú fotené kvôli príspevku, predtým som ich ale testovala, aby som napísala aj výdrž.

Catrice lak som predstavila predndávnom. Tento je 030 Meet A Coral Island. Bližšie k nemu napíšem asi to, že táto farba veľmi dobre kryla už v jednej vrstve. Ja ale laku dávam vždy vrstvy dve, aj keď kryje dobre. Je pekný lesklý (bez trblietok a tak). Výdrž super, tri dni bol bez porušenia, potom som šla na druhú farbu. Cena 2,69 €, objem 10 ml (DM Drogeriemarkt)

Druhým lakom je lak od Miss Sporty, 370 a je zo série Long Lasting (Up to 7 Days). Vybrala som si ho kvôli farbe, nemám rada Miss Sporty kozmetiku. Mám nejaké pozostatky zo študentských čias v podobe ceruziek na oči a rúžov, ale inak okrem priesvitných lakov ma z nej nezaujíma nič. Tento je jemne perleťový, ale lepšie to je vidno až na slnku. Čo sa týka krytia, dala som dve vrstvy, ale tento dávam až v troch. No, Miss Sporty, takže žiadna sláva. Výdrž je tiež mizerná. Na druhý deň sa už lúpe. Takže "up to seven days" je totálna blbosť, ale tak to mi jasné hneď, týchto vecí sa nedržím pri výbere. Cena 1,49 €, objem 7 ml (DM Drogeriemarkt).

Rozdiel v cene je takmer raz toľký (neberiem do úvahy rozdiel v objeme). Ja si ale radšej jednorázovo priplatím za kvalitu, ako nekvalitu  kupovať lacnejšie a niekoľkokrát :)




Záverečná fotka je z vonku. Nie je vidno rozdiel vo farbe, ale je vidno, že Catrice má čistý lesk a Miss Sporty perleťový.

Mám ešte zopár podobných dvojíc, tak ak by bol záujem, rada spravím porovnanie aj k nim.

Pekný slnečný deň prajem!


3 komentáre:

  1. Ja by som určite ďalšie zrovnavania uvítala :-)
    Hm, ešte že som včera ten MS vrátila do policky, chcela som takú farbu, ale kvôli kvalite lakov (mám jeden, s ktorým som vsak spokojná) som ho vrátila späť. A dobre som spravila. Pri Catrice sa tiež obávam kvality, za skoro skoro 2.7 si radšej dva essence kúpim alebo odložím a zainvestujem do kvalitnejšej značky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chichi, 4x rovnaký komentár :) ja by som ich zase rada urobila, takže niekedy v budúcnosti... Ja mám zatiaľ s Catrice len dobré skúsenosti. Keď mám pravdu napísať, lepšie ako s Gosh lakmi, ktoré stoja okolo 6 €. Essence som si kupovala zo začiatku, ale keď som raz okúsila Catrice, presedlala som na ne :)

      Odstrániť
  2. Ahoj :) jen jsem Tě chtěla upozornit na to, že jsem Tě na svém blogu nominovala ve VBA :)
    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.