27. apríla 2012

Po dlhom čase opäť praskanie

Po dlhšom čase som si spravila praskajúce nechty. Nepísala by som, keby to nebolo inou značkou ako doteraz. Vyberala som si priesvitný lak, keď mi udrel do očí pekne modrý lak od Miss Sporty. Začínam sa obávať, že tie farby sú na tej značke asi najlepšie. A potom ešte priesvitné, tými sa hádam nedá nič pokaziť, zatiaľ sú O.K. Po skúsenosti s farebným, som si povedala, že vyskúšam aké majú praskacie. Chyba! Cena 1,79 €, objem 7 ml, výsledok - tragédia.

Ale spravila som mu aspoň peknú fotku, keď už chudák takto u mňa dopadol.

Prvý pokus s bledozeleným podkladom, nič. Jedna, dve trhlinky. Ja blbec som to zabudla odfotiť, lebo prišla sestra, aby som jej spravila nechty a potom som ich dala hneď dole a išla na druhý pokus. Ten už bol lepší, aj keď mu dosť dlho trvalo, kým popraskal aspoň do zobrazeného stavu. Tentokrát som zvolila levanduľovú farbu.

Záver je asi taký, že buď ho ešte vyskúšam s bielou, alebo nejakým iným od Miss Sporty (asi by to bolo najlepšie, aby tie zloby k sebe ladili kvalitou, možno potom to pôjde :-o), alebo ho budem používať len ako farebný. Uvidím, ako sa vyspím :)

Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure (podkladový)
  • Gosh Nail Lacquer (Special Edition), 001 Lavender Love
  • Miss Sporty Crack Me Up!

Okrem iného, tejto farbe (možno je to ale kombináciou farieb) vôbec nesvedčí praskanie v jednom smere, krajšie by boli trhlinky v oboch smeroch.

Vzhľadom na pokročilý čas, dúfam, že som nič k tomu nezabudla napísať, ak áno, doplním.

Dobrú noc!



3 komentáre:

  1. ahoj, ja mám od miss sporty čierny praskajúci, a praská mi dobre :) ale neviem kde sa stala chyba u teba, ale viem, že sa nemá dať veľa laku (hrubá vrstva) lebo ti nepopraská, ale len jemná-tenká :) potom ti to dobre popraská :) mne už sa tiež stalo že som dala viac a mi iba jedna prasklina sa urobila :)

    www.nailswithbaska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o čiernom som už počula, že je lepší, ale čierny už mám od Essence, takže ho skúšať nebudem. vrstva bola tenká. takisto rozhoduje aj ako je uschnutý podklad, čo bol, nakoľko toto neboli moje prvé crackle nechty a už viem, čomu sa vyvarovť :) ale tak mám aspoň s ďalšou značkou praskacích lakov :)

      Odstrániť
    2. a zabudla som dodať, že ani ťahy neopakujem. princíp je ten istý, aký používam pri servítkovej technike ;-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.