4. apríla 2012

Review: Sublime Mousse by L´Oréal

Konečne som si našla čas a pustila som sa do toho. Odkedy som si nechala narásť dlhé vlasy a nedávam si robiť tie moje všelijaké strihy, tak si vlasy farbím sama doma. Áno, ja viem, domáce farbenie nie je najlepšie, farby nie sú také ako majú kaderníčky a blablabla. Len mne to príde akési zbytočné chodiť tam, keď to môžem urobiť aj sama. A keď sa ak zamyslím nad tým, že moje vlasy sú pre svoju jemnosť pohroma sama o sebe :-D Takže super farba od kaderníčky by mi veľmi nepomohla.
Zväčša používam len šampón, nie priamo farbu. Vlasy mi dosť vypadávajú a farba im ešte pridá. Ale dostala sa mi do rúk farba Sublime Mousse od L´Oréal.

Keďže som na ňu videla dosť negatívnych ohlasov, rozhodla som rovno napísať recenziu.

Už šom čítala, že tie od Swarzkopf sú lepšie, lesklejsšie a neviem čo. Ale zas na druhej strane som počula je Swarzkopf sú jedny z najhorších. A potom si vyber. Keďže som mala doma túto... No a musím podotknúť, že farba mi nepripadá nevýrazná a ako šedá myška a vlasy sa pekne lesknú. Toto jej bolo najčastejšie vyčítané, tak neviem, ale ja s tým nesúhlasím. Po zafarbení nemám, akoby povedali v reklame, na hlave jednofarebnú helmu, ale hrá rôznymi farbami a odleskami. Niekomu to môže vadiť, mne sa to páči. Ostatne na rovinu, čo mám skúsenosť so Swarzkopf, tak všetky tie hnedé mali po zafarbení červené odlesky, ktoré boli ešte intenzívnejšie vidieť po vyzmývaní.


Vybrala som si tento odtieň a skutočne taký odtieň na hlave mám. Predtým sa mi stalo, že som si kúpila farbu od svetlohnedej po gaštanovú, všetko som mala takmer čierne.

V balíčku sa nachádzajú všetky tieto veci...



 


Postup je úplne jednoduchý. Obsah flaštičky 2 sa naleje do fľaštičky 1. Namontuje sa na ňu pumpičkový aplikátor. A môže sa začať. Nanáša sa na suché vlasy.


Fľaštička sa nesmie potrepať, len sa dvakrát prevráti a pena vznikne už prvým zatlačením pumpičky..

Aplikácia je jednoduchá, ako pri umývaní vlasov, čo som veľmi ocenila, pretože mám vlasy takmer po pás a rozdeľovanie do pramienkov, pripínanie a potom nanášanie štetkou je už trocha otravnejšie, ako keď som ich mala kratšie. Farby bolo aj trošku priveľa, ale aspoň mi nechýbala. Uši zostali čisté, len mi vlasy spadli na čelo a trochu ho zašpinili, ale inak okrem toho som nemusela nikde inde drhnúť kožu. A nekašľala som o život od hnusného zápachu, pretože nesmrdela tak silno ako farby zvyknú a zdala sa mi trochu parfumovaná. Neštípe.


Peny bolo neúrekom :-D

Po opláchnutí farby príde na rad balzám po farbení vlasov. Je ho tam teda dosť a vonia ako detský sirup proti kašľu :-o Vmasíruje sa do vlasov na dve minúty a potom sa opláchne.

Takže u mňa uspela a určite by som si ju ešte kúpila. Ak sa nerozhodnem vyskúšať niečo iné.

Na záver môj výsledok.




Cena závidí od drogérie, v DM Drogeriemarkt stojí napr. 5,49 €.

Pekný deň prajem!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.