9. apríla 2012

Spring Water Marble Nail Design

Mala som toho cez víkend dosť, takže som nechty robila až dnes. Po dlhšom čase som sa vrátila k water marble technike, tentokrát v živších, jarných farbách. Pôvodne mali byť trojfarebné, ale zelený lak mi za tú chvíľu tak zhustol (ako som ho mala otvorený), že sa s ním nedalo pracovať. Nakoniec to teda skončilo pri dvojfarebnej kombinácii. Ako som sa tak na ne pozerala, tak sa mi nakoniec páčili viac ako tie prvé.


Použité laky:
  • Jollie France, priehľadný (podkladový)
  • S-He Stylezone, 393
  • Gabriella Salvete White Special (French Manicure)
  • Jollie France, priehľadný (vrchný lak)


Prajem krásny večer!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.