30. apríla 2012

Water Marble na nechtoch mojej sestry

Ako takú oddychovku pridávam obrázky nechtov, ktoré som robila sestre. Zapáčila sa jej moja water marble technika a tak už dva krát za mnou prišla a tak som teda urobila aj jej. Po počiatočných problémoch ponárania prstov sme to nakoniec dobojovali.

Prvé boli jarné zelenožlté. Jednak to boli najnovšie laky a jednak si ich vybrala.

Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure
  • Catrice Ultimate Nail Laquer, 340 Run Forest Run!
  • Catrice Ultimate Nail Laquer, 700 Birdy Reloaded!
  • Essence Gel - Look Topcoat


Druhé boli také lízatkové. Alebo ako zmrzlina Carte d´Or. Tak sme ich nazvali Cherry & Vanilla :-)

Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure
  • Catrice Ultimate Nail Laquer,  070 Caught On The Red Carpet
  • Gabriella Salvete White Special
  • Essence Gel - Look Topcoat



Pekný deň!

2 komentáre:

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.