9. mája 2012

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 109



Moja zbierka Gabrielly Salvete sa rozšírila o ďalšiu farbu. Ja farby jej lakov zbožňujem. Tento kúsok má č. 109, objem 11 ml, je veľmi jemne trblietavý (ako keby bol v ňom jemný trblietavý prášok, nie glitre) a kryl už v jednej vrstve. Ja ale väčšinou dávam dve vrstvy aj v takomto prípade. Dnes som ale na porovnanie ukazovák nechala nalakovaný len jednou vrstvou. Kúpený bol v 101 Drogerie za 2,59 €. Samozrejme ako ostatné z tejto kolekcie je aj tento so spevňovačom.









Pekný večer prajem!

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. už je tam :D, som si teraz objednala z Avonu jeden, vyzeral v katalógu veľmi podobne ako tento, som zvedavá čo bude zač, potom hodím info, ale tento si kúpim aj tak, bo GS mám veľmi rada!

      Odstrániť
    2. hehe, sme Ťa tu zlanárili na ňu, čo :-) ako som napísala, ja ho zbožňujem už len kvôli výberu farieb. škoda, že niektoré sa už nevyrábajú a nebudem si môcť opätovne zakúpiť (napr. ten zelený žabací, ako ho nazval Tvoj manžel)

      Odstrániť
    3. v klude ti zabaci aj posuniem, pretoze ho velmi nepouzivam, aj ked je to krasna farba, kvoli praci sa s farbami musim trosku krotit a je mi luto ho nechat lezat len tak!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.