30. mája 2012

Gosh Eyeshadows feat. Eye Shadow Bases

Tak a sú tu výsledky testovania výdrže Gosh tieňov spolu s podkladovými bázami. Bližšie info o nich tu. Odstup medzi rannou fotkou a tou večernou je 10 hodín. Mohla som dať aj na 12, ale to už by bol väčší problém so svetlom. Ale kľudne s čistým svedomím môžem vyhlásiť, že za tie dve hodiny sa nič nezmenilo a stav bol rovnaký.

Použité produkty:
  • Essence Eyebrow Designer, 02 Brown
  • Gosh X-Ceptional Wear, 12 Natural
  • Gosh Natural Blush, 36 Rose Whisperer
  • Gosh Trio Eyeshadow, TR24 a TR25
  • Gosh Serious Volume Mascara
  • Catrice Ultimate Colour, 010 Be Natural!

Fotky celého vzhľadu časom pribudnú na Facebooku. Už aj tak to bude dlhý príspevok. Jednotlivé bázy budú mať vlastný príspevok s "technickými údajmi" a fotkami z rovnakého dôvodu.
Čo som veľmi sklamaná, je použitý make-up. Večer som ho už takmer nemala. Museli tam niečo zmeniť alebo čo, lebo v poslednej dobe s ním vôbec nie som spokojná. Okrem toho, že sa nejako zmenila farba a som po ňom akási ružová, tak ma v zime neskutočne vysušoval.

Tiene som skúšala na štyroch bázach. Tri sú moje, jednu som si požičala od sestry. Jednu si šetrím, jednu som si kúpila, kým som čakala na príchod Zoevy. Ale po príchode Zoevy, tú prvú môžem kľudne minúť. Jedny som skúšala na dvoch bázach, v líčení bez bázy sú oba.

Farebný rozdiel je spôsobený mojím amatérskym fotením skombinovaným s rozdielnym svetlom :-o A či mi tých 10 hodím budete veriť, alebo nie, to už je len na vás. Sa opýtajte Maťka, lebo ako blbec som každú hodinu kontrolovala stav :-D


Ako prvú som vyskúšala bázu Zoeva Eye Primer. Chcela som ju už len kvôli tomu, že používam ich palety očných tieňov a rovnako preto, aby som tú od Mary Kay už nemusela opatrovať. Po fotení som si zmazala linky pri vonkajšom kútiku, lebo som nechcela ísť preč tak výrazne nalíčená. V tých ďalších som si radšej kreslila linku normálne, aby som sa vyhla zmazávaniu :-) Ale inak výsledok, žiadna čiarka ani rozmazané tiene, farby rovnaké ako ráno.



Druhá skúška bola vykonaná použitím lacnejšej varianty podkladovej bázy, a to použitím Essence I Love Stage. Tu sa mi ale potvrdilo, že v tomto prípade nižšia cena neznamená nižšiu kvalitu. Tiene vydržali a výsledok je rovnako pozitívny. Aj keď je pravda, že trocha pobledli :-)



Tretia báza bola Gosh Eye Shadow Primer, druhá najdrahšia so všetkých použitých. Túto som si požičala od sestry. Kúpila som jej ju ja, lebo sa sťažovala, že jej nedržia tiene, že ako je možné, že keď ju maľujem ja, že jej držia. Zo začiatku nadávala, že ani to jej nepomôže, tak som jej kúpila k báze jedny kvalitnejšie tiene a povedala, nech vyhodí tie z Avonu :-D Teraz je už spokojná a nefrfle. Zmazané tiene vo vnútornom kútiku pravého oka sú spôsobené tým, že mi čosi padlo do oka a snažila som sa to odtiaľ dostať. Inak rovnako sa mi zdalo, že farby pobledli.



Najdrahšia nakoniec. Mary Kay Eye Primer. Bola prvá, ktorú som kedy mala. Dokonca trochu pomohla aj vyššie spomínaným tieňom od Avon-u (aj keď fakt len trocha). Šetrila som si ju, kvôli jej kvalite, ale už viem, že sú rovnako kvalitné a cenovo dostupnejšie, takže ju môžem kľudne minúť. Hlavne, keď už si nemôžem dovoliť kupovať túto kozmetiku. Som rada, že som našla jej náhradu.



Úplne na záver výsledok bez použitia podkladovej bázy. Musím povedať, že vydržala dosť dlho (oproti prvému použitiu). Mentolová farba sa viacmenej držala už len pri mihalniciach. Ale na to, že to bolo bez bázy (alebo inej prípravy podkladu) podľa mňa super výsledok.



Nikde nie je napísané, že u každého sa budú správať rovnako. Ja som si ich vyskúšala a všetky vyhoveli. Niektoré viac a niektoré menej. Najlepšie podľa mňa obstála Zoeva a Mary Kay. Bez pochyby. A aj bez toho, aby som sa týmto firmám vtierala pozitívnym hodnotením. V podstate som na tieto bázy vyskúšala už všetky značky, okrem Paris Memories a vždy obstáli.

No, idem sa ja opäť venovať tomu, čo mi ide najlepšie, tak sa lúčim. Aj keď mám pocit, že sama so sebou :-o

Prajem pekný večer!


15 komentárov:

  1. super článok! Ja mám bázu artdeco, ELF, essence a hean a bohužiaľ ani s jednou mi nedržia tiene tak, ako by som si predstavovala...:/ Mne sa dosť mastia viečka tak to bude asi tým... do tej artdeco som vkladala dosť nádeje, keď stála skoro 10 € ale tiež nič moc...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díky, som rada, že sa páči. tú artdeco ani nepoznám. ja mám zase viečka (ako je vidno) strašne vráskavé (ďalšie blbé génové dedictvo), takže som mala veľký problém s usádzaním tieňov. preto som rada, že som na bázy mala šťastie

      Odstrániť
  2. U mna Essence velmi neobsatala, skor ako korektor pod oci :D Najhorsia baza, co som zatial mala, je Alverde, s Alverde celkovo akosi nemam dobru skusenost :/ A tu Zoevu by som brala hned, ale kvoli jednemu produktu sa mi nechce platit postovne kurierom, ach, to si rovno mozem kupit to Artdeco.. Ale inak super clanok, musim povedat, ze na tebe tiene drzia aj bez bazy super, ja by som uz vyzerala ako totalny "roztečenec" :D
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mno, vyjadrím sa k Essence. Keď som si ju kúpila a použila som ju prvé razy, tak výsledok nebol bohvieaký. Potom som si všimla, že jej asi dávam veľa, že je to vážne také korektorové, pretože sa mi čiarky spravili priamo z nej. Tak som ubrala množstvo, dobre ju rozotrela a vklepala. Odvtedy s ňou problém nemám. Ale je to individuálne ako všetko, takže u niekoho sa výsledok vôbec nemusí zmeniť. Inak súhlasím, na kruhy pod očami je dobrá :-)

      Odstrániť
  3. ahoj všimla som si, že používaš značku tieňov gosh si s nimi spokojná?...pozerám, že ste spomínali v príspevkoch aj zoevu, chcem si objednať nejaku paletu, ale neviem, ktoré sú najlepŠie :-/ ďakujem za radu...inak ja som mala od essence a bola som s ňou v celku spokojná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, som s Gosh tieňmi spokojná. Hlavne tieto posledné, čo majú, v týchto baleniach, majú super textúru a dobre sa mi s nimi pracuje. Tu mám ostatné tiene http://beautybysuzi.blogspot.sk/2012/06/akcia-gosh-tropical-summer-looks.html
      Od Zoevy mám tri palety a všetky sú super, takže ťažko vybrať :-) Vlastne so všetkým, čo od nich mám,som spokojná. Ja som začala s nude odtieňmi. Mám tú netrblietkovú (Nude Palette), tú odporúčam, ak preferujete neutrálne líčenie. Ostatné farebné sú buď v teplých (warm shimmer), alebo v studených odtieňoch (cool shimmer), alebo mix, takže opäť podľa vlastného gusta :-) Ja som si vybrala ten mix :-)(88 eyeshadow palette), lebo tam mám farby všetky možné (v podstate aj na nude look) a stačí mi zobrať potom so sebou túto jednu, keď niekam cestujem. Potom Metallic stones palette je celá tblietavá, jednoducho všetky majú metalický efekt. Pre fanynku trblietavých tieňov ako stvorená. Povedala by som, že sú tam také neutrálne farby pre všetky farby očí. Inak všetky majú skvelú pigmentáciu a výdrž a v kombinácii spolu s ich bázou je to pecka :-) Takže asi tak nejako. :-)

      Odstrániť
    2. ďakujem, premýšlam nad touto paletou: http://www.zoeva.sk/www-zoeva-sk/eshop/2-1-MAKEUP-OCI/4-2-Palety-ocnych-tienov/5/43-Paleta-ocnych-tienov-88-EYESHADOW , síce mám veľa paliet doma, no keďže veľmi rada líčim aj na svadby aj večerné líčenia využijem asi všetky oddtiene z tejto palety, lebo každý chce niečo iné... a neviem ktoré tiene alebo značka sú najlepšie... a veľa ste spomínali na tomto blogu značku gosh aj zoevu, tak sa neviem rozhodnúť do čoho je lepšie investovať... ale v gosh, tam sú len také troj, štvor odtiene,..ja by som už asi viac chcela paletku tieňov... a smiem ešte jednu otázku? aký make-up používaš a aký sa ti najviac osvedčil? ja používam RIMMEL London lasting finish, no chcem aby to už bolo také profesionálne to líčenie a aby aj niečo vydržalo, keď už budem líčiť viac. Ďakujem za radu ;) inak skvelý blog ;)

      Odstrániť
    3. Presne túto 88-čku mám a ako som spmínala, vyhovuje mi najviac. GOSH má aj paletu 22 tieňov (https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/395511_346538382038353_1544795754_n.jpg). Ale ak mám proti sebe postaviť GOSH a Zoevu, tak odporučím skôr tú Zoevu. Aj kvôli tým paletám a ich širokému výberu farieb.
      Make-upov mám za sebou veľa, lebo po tom, ako ma Gosh začal vysušovať, si hľadám iný. V líčeniach, čo tu mám sa mi to potom rôzne strieda, ale na fotku to stačí :-) Ale taký na civil ma veľmi oslovil Loreal True Match. Kúpila som si k nemu aj púder (tiež true match) a je to veľmi dobrá kombinácia, zatiaľ u mňa vyhráva. Vydržal mi v pohode celý deň a aj horká. Ale ako som sa veľa krát presvedčila, čo funguje na jednom človeku, nemusí na druhom.

      Odstrániť
    4. a ďakujem za pochvalu :-)))

      Odstrániť
    5. myslím, že si mi poradila a dám sa "sama" presvedčiť na tu zoevu :D ďakujem, a ten make-up som mala, teda ja som zatiaľ so všetkými spokojná, ale neviem , chcela by som niečo už také čo je fakt dobre, premýšľala som aj na make-upom z lekárne, neviem niečo snáď vymyslím ;) a dobre treba pochváliť ;)

      Odstrániť
    6. potom snáď už len niečo z takých tých drahších, profesionálnejších, ako je Make-up Studio, alebo niečo zo zahraničia, neviem. S takými ale skúsenosť nemám, ja som len taký amatér :-) Okrem Mary Kay mám len také klasické drogérkové :-)

      Odstrániť
    7. A s Mary Kay si bola spokojná? a veď uvidím, niečo skúsim. A veď ja tak isto len také z drogerky...;)

      Odstrániť
    8. Mary Kay je na mňa dosť hustý a nemôžem pri ňom použiť púder, lebo mi robí fľaky. Vyzerá to potom príšerne, ako keby som mala zle rozotretý make-up (alebo púder). Ja sama som si povedala na seba, keď som to videla, že som ako Jackson, že sa mi rozpadá tvár :-o Z toho, čo som od nich skúsila sa mi páčila len podkladová báza.

      Odstrániť
  4. presne toto som nechcela,také čo vyzeraju ako maska.... síce možno dobre kryjú, ale to moc nevyužijem... ešte že si povedala, asi pred týždňom som mala ponuku a mala mi prezentovať celú túto kozmetiku Mary Kay, ale ja viem že to je dosť drahé i keď možno dobré, ale nemám na to.... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď im človek podľahne raz, už nedajú pokoj :-))) joj, toľko krát som už bola rozhodnutá, že napíšem o tejto pyramíde, ale zakaždým som si to rozmyslela. tie baby sú také fanatičky, že by ma ešte zažalovali :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.