17. mája 2012

Gosh Spring Trend 2012 - Blossom (Eye Shadows)

V dnešnom príspevku predstavím očné tiene z jarného trendu od Gosh-u. Keďže príspevok týkajúci sa týchto dvoch fešákov bude trocha dlhší, tak časť predstavím už teraz.

Trend Blossom (obrázok z www.fann.sk)
Zoskenovala som "Look Card", ktorý bol k dispozícii v regáli a samozrejme, že som si ho zobrala. Je tu zobrazené, čo všetko tento trend obsahuje, ako aj malý príklad, ako vytvoriť líčenie s jednými z nich (ten, čo je na obázku). Okrem tieňov trend obsahuje tri laky na nechty (610, 611 a ?) a "rúžolesk"(302 a 304). Ten smiešny názov preto, lebo je to niečo medzi rúžom a leskom, lebo má vlastnosti oboch. Navyše táto vecička obsahuje svetielko a zrkadielko :-o


Originál cena (bez akejkoľvek zľavy) bola 10 € (za jedny). Tie moje boli za 7 €, práve bola vo Fann akcia 30% zľava na dekoratívnu kozmetiku pri zakúpení párneho počtu výrobkov. Ich váha je 2 g.



Tiene z tohto trendu sú dva - TR24 Spring Passion a TR25 Love At First Sight. Ako vidno z obrázku, obsahujú tri odtiene. Ich textúra je krémová a sú lesklé. Ale nie krémová doslova. Nie sú prašné, sú také jemné, pri nanášaní mám pocit, ako keby boli krémové. Ľahko sa nanášajú a pekne sa rozotierajú. Pre mňa to ale aj tak znamená, že bez podkladovej bázy, ich použitie nehrozí. Keď som ich použila prvý krát, ich výdrž nebola bohvieaká, rozhodne bolo treba dať pod ne podkladovú bázu. Čo ma dosť mrzí, že tento problém mám aj s ostatnými tieňmi od Gosh. Ešte šťastie, že si viem pomôcť :-) Ostatne toho sa bude týkať aj spomínaný príspevok. Rozhodla som sa vyskúšať ich výdrž pri použití rôznych podkladových báz. Ešte treba vyskúšať jednu a úplne bez bázy a bude to hotové. Keďže jedna skúška trvá celý deň, tak to trocha trvá. Výsledky sú zatiaľ skvelé, mi ani nebudete veriť, že je to fotené ráno a večer :-)

Už dlhšiu dobu som si tiene nekupovala, takže ma prekvapilo nové zatváranie. Neviem, či už majú aj ostatné také. Kým to prvé sa len otváralo vyklápaním, tieto majú také tlačítko, ktoré najprv treba stlačiť. Oproti predchádzajúcim sú aj tenšie.



A na záver "swatches". Posledný odtieň som si dala vlastný názov, nakoľko som sa nedopátrala správneho názvu. Prvé tri sú TR24 a druhé tri TR25.


Prajem pekný deň!


11 komentárov:

  1. sympaticke odtiene, aj ked nejako kozmetiku Gosh nepreferujem, pride mi celkom draha a tiene, ktore som od Gosh zatial mala, za tu cenu naozaj nestali...
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich zopár mám, ale musím priznať, že som tiež tohto názoru. bohužiaľ :-( práve preto som sa rozhodla spraviť ten pokus s podkladovými bázami. značku Gosh mám inak veľmi rada. tiene fakt za tú cenu nestoja, ale na druhej strane tam mám obľúbené výrobky, ktoré naopak za to stoja. priznávam, že sa snažím využívať akcie na ňu. aj zľava tri eurá je zľava :-)

      Odstrániť
    2. No ja som tiez nakupovala len v zlave na nejakom Beauty Expo ci kde ;). A som zvedava na tie bazy, zatial som mala len tie od e.l.f.-u, s ktorymi som relativne spokojna, len sa rychlo minaju a nechce sa mi vkuse objednavat z netu.. :/ rozmyslala som nad Artdeco, aj tu testujes? ;)
      Nikavero

      Odstrániť
  2. vyzeraju krasne :) kometiku gosh mame velmi rady ale kazda znacka ma nieco lepsie a nieco menej a zas je rozdiel v produktoch ktore su v obchodoch a ktore pouzivaju vyslovene iba maskéri. Ale aj napriek tomu je to stale jedna z tych lepsich znaciek na trhu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak. veď ani nejaký ten Mac určite nemá všetko dokonalé :-) záleží potom už len na človeku, čo si vyberie. či to použije raz za čas, ale pravidelne. či mu je prednejšia cena alebo kvalita. rovnako rozhodujú financie, a to asi najviac. ale ak sa niekto líči len raz za čas, je zbytočné, aby vrážal do kozmetiky kopec peňazí. keď má náhodou niekto zlú skúsenosť, tak si povie ako baby, že to za tú cenu nestojí. majú pravdu, aj ja som si to už niekoľkokrát povedala a vec nekúpila. v každom prípade si počkajte na výsledok s bázami :-)

      Odstrániť
  3. mne sa nedavno pacili paletky so 4 tienmi od goshu, ale odolala som:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gosh používam veľmi často, make-up, maskara, podkladová báza, lesk, bronzer... Môžem povedať, že som s gosh veľmi spokojná, nakoľko som odskúšala už všeličo a rada testujem nové veci. Cena je primeraná a vačšinou nakupujem nové výrobky, keĎ je nejaká akcia. S tieňmi sa mi pracuje veľmi dobre. A pri aplikácií dlhodobého líčenia nie je nad podkladové bázy :-)) Pekný deň Vám prajem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak, aj ja. na prvú časť komentára mám odpoveď tu http://bit.ly/LjzauB a na druhú časť tu http://beautybysuzi.blogspot.sk/2012/05/gosh-eyeshadows-feat-eye-shadow-bases.html :-) Začínala som make-upm, vtedy sa Gosh ešte predával v DM Drogeriemarkt a dopadlo to veľkou láskou k nemu :-D Najobľúbenejší produkt je Serious Volume Mascara.

      Odstrániť
  5. Och, Gosh ma uplne nadherne tiene...skoda, ze si nemozem kupit vsetky :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.