21. mája 2012

New Arrivals by Catrice 2

Doplňujem zvyšných päť lakov od Catrice. Prvých päť farieb nájdete tu.
Objem je 10 ml a cena 2,69 €. Kúpila som ich tiež počas akcie minulý mesiac v DM Drogeriemarkt. Modrý a fialový ste už mohli vidieť v sérii Seven Deadly Sins.

A tu sú jednotlivé farby na celej ruke. Od malíčka po palec... Prvým pánkom je č. 810 ACid/DC. Bláznivá krikľavo - kaki - zeleno - žltá farba. Presne taká, ako som jej vymyslela názov :-o Teda nič do práce. V tomto je tiež ten mikro prášok trblietavých častíc, ako napr. v č. 700 Birdy Reloaded!. Je z tých nových odtieňov.

Farba 190 Wrapped Around My Finger ma dostala. Krásny lesklý vzhľad, ešte krajšia cyklaménová farba. Staršia kolekcia, ale ešte sa predáva aj teraz.
Toto je moja druhá láska. Jemne trblietavý, jasne fialový lak č. 800 Heavy Metallilac. Rovnako je z novej kolekcie.
400 Blue Cara Ciao je opäť zo staršej kolekcie, ale ešte sa predáva. Je rovnaký, ako cyklaménový, teda lesklý bez trblietok.
 Posledným lakom je č. 860 Browno Mars. Trblietavý hnedý lak.

Všetky pekne kryli už v prvej vrstve. Týmto uzatváram "Ten by Catrice" a niekedy v budúcnosti príde hromadný na Nude Collection. A na záver ešte spoločná fotka :-) Eštežeom ich vtedy nafotila všetky. Kvietky, kde som fotila nechty, mi totiž už odkvitli :-(


Dobrú noc! :-)


10 komentárov:

  1. vsetky su krasne :) a ty mas snad dokonale nechty ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D díky. je pravda, že mám svoje nechty veľmi rada, ale nemyslím si, že sú dokonalé :-)

      Odstrániť
  2. Na ten modry pozeram uz dlho, len si myslim, ze by som tak vyraznu farbu nenosila dost casto na to, aby som ho este v tomto zivote stihla minut :D Skoda, ze Essence nema vo svojich mini flastickach podobny odtien, hned by som ho brala! A mas naozaj krasne nechty, moje su hotova katastrofa, dlhodobo sa mi lamu, stiepia, nic na to nepomaha a stres pred statnicami to este zhorsil.. :( Inak, v ramci prokrastinacie sme so sestrou rozbehli mensiu rozdavacku, tak ak mas chut, budem rada ak sa zapojis :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno som o tom už čítala :-) a pozerala som komentáre a odpovede na otázku o blogoch. len Swarzkopf bohužiaľ nepoužívam :-( a nechcem sa zapojiť len preto, aby som to mala, radšej to nechám na tých, ktoré to chcú. na štátnice držím palce, už som vám to aj niekde v nejakom komentári písala. našťastie som problém s ohrýzaním nechtov od nervozity nikdy nemala, ja si ich skôr cumlem :-D inak mám tu post o starostlivosti o nechty, možno tam budú nejaké rady :-))) záložka nechty :-o

      Odstrániť
  3. ten modry je krasny.... pekny post!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi, krásné barvičky, mně se líbí nejvíc ten červenofialový:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z týchto piatich aj mne :-) už som ho mala asi trikrát po sebe.

      Odstrániť
  5. pokope na tej prvej fotke su krasne!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.