20. júna 2012

Akcia Gosh

zdroj http://www.goshcosmetics.sk/
Len chcem upozorniť, že vo Fann Parfumerie (v predajniach, neplatí v -shope) majú teraz akciu na trio tiene 1 + 1 zdarma. Platí od 1.6. do 31.8.2012. (okrem toho aj na púdre, ronzery... viac info tu). Je jasné, že som to využila aj ja. Ak vlastníte aj zákaznícku kartičku, jedny vás vyjdú 9,- € (inak cena 10,00 €). Chcem ešte upozorniť, že v e-shope je cena za jedny 5,00 €, takže dva vás tak-či tak vyjdú 10, ale zase treba rátať s poštovným. Navyše v e-shope majú ešte dva, ktoré som nenašla ani v Hlohovci, ani v Trnave. V každom prípade som si ale domov priniesla presne tie, čo sú na obrázku vyššie.

V podstate pri nich platí to isté, čo som písala k tieňom z jarného trendu. Hmotnosť je 2 g, majú krémovú textúru, ľahko sa nanášajú. a sú dobre pigmentované. Niektoré sú jemne trblietkové, niektoré sú matné. Dole budú pripojené "swatches". V blízkej budúcnosti ich uvidíte aj na mojich očiach.


Zloženie


4 komentáre:

  1. super teším sa na líčenia :) tieto štyri trio tiene mám aj ja už dlhšie a sú to krásna farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, sú. a prvé už je upnuté, je také jemnejšie, ale ďalšie už budú výraznejšie

      Odstrániť
  2. neviem, či už niekto písal návrhy, alebo nie, ale ja hlasujem za kombináciu len z tých NYC tieňov a gosh nad nimi, tie mám aj ja, chcela by som vidieť tvoje líčenie s nimi. ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díky za návrhy, poznačím si. ešte nikto nepísal, vytrvalá ignorácia môjho požiadavku :-(

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.