8. júna 2012

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 144

 

Opäť ďalší od Gabiky. Opäť z tých novších. Teda novších u mňa. Modro-strieborná farba, opäť perleťová a ešte k tomu veľmi pekná. Vyzerá tak ľadovo, ale pritom tak úžasne.Trápia vás horúčavy? Neverili by ste, ako pohľad na tieto nechty schladí.
 

Niečo sa u tých lakov zmenilo. Niečo tam zmenili, pretože výdrž už nie je taká slabá ako predtým. Ani schnutie nie je už také pomalé. Ale tak chvalabohu, lebo toto sú moje veľmi obľúbené laky. Snáď budem mať raz všetky odtiene :-)
Lakuje sa s nimi tak krásne a ľahko. Pekne sa roztiahne po celom nechte a nemusím opakovať ťahy. Nechty sú lakované v dvoch vrstvách, úplne postačujú pre plné krytie.
 Výdrž bola 5 dní.











Prajem všetkým krásny piatok!

 

6 komentárov:

  1. Waw, vyzera super. tiez ich mam rada :)

    senses298.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si ich obľúbila v okamihu, ako som si kúpila prvý od nej. bolo to č. 102, krásna ružová. zo strachu, že sa náhodou prestane vyrábať skôr, ako lak miniem, som si hneď išla kúpiť jeden do zásoby :-D

      Odstrániť
  2. nadherna modra! taka chladiva pre tieto horuce dni :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, to bolo prvé, čo mi napadlo, aj preto som ich nazvala Cold :-)

      Odstrániť
  3. Och, tuto mam tiez, ta farba je nadherna, skvela na schladenie v tomto teple :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, skús dať na neho nejaký holografický v striebornej farbe bude ešte chladivejší :)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.