14. júna 2012

Corine de Farme Gel Démaquillant Yeux

Odličovanie nejakým gélovým produktom som naposledy vykonávala tak pred desiatimi rokmi a potom som presedlala na tekuté odličovače. Kým som našla vhodný, to ako inak trvalo. Problémy sa opakovali - štípanie očí, zlé odličovanie a následné yyšúchané okolie oka, ktoré ma pálilo. Keď som objavila dvojzložkové odličovače, tak som sa potešila. Ako kvôli tomu, že sú vhodné aj na vode odolné veci, tak aj preto, že nechávali okolie oka mastné od oleja, ktorý obsahovali. Čo - to o odličovaní som spomínala aj tu. Práve vďaka jednej veci z celej kopy, som siahla po tomto gélovom odličovači. Pôvodne som si išla kúpiť môj obľúbený Garnier. Tento spolu s ostatnými výrobkami z tohto radu stál hneď vedľa. Cena rovnaká, objem menší, ale namotal ma nápis bez parabénov a to, že so už mala doma odličovacie mlieko na tvár, a tak skončil v košíku.
Corine de Farme je prírodná kozmetika bez obsahu parabénov, alkoholu a farbív. Jej výrobky obsahujú 95% až 99% prírodných zložiek. Okrem internetu sa dá kúpiť aj v DM Drogeriemarkt alebo v 101 Drogerie. Zatiaľ som to videla v týchto dvoch. Cena je primeraná. Odličovacie produkty stoja v priemere od 4 do 7 eur.

Tento odličovač patrí do tej 99% -nej kategórie. Jeho objem je 125 ml. Spotreba je 6 mesiacov. Cena 4,99 v DM Drogeriemarkt. Je vhodný aj na vode odolný make-up. Má veľmi príjemnú jemnú vôňu, ale neviem určiť, čo to je. Pripomína mi to trochu Aloe Vera. Je vhodný na citlivé oči a pre nositeľky kontaktných šošoviek. Tie citlivé môžem potvrdiť, to druhé neviem, lebo som papala veľ mrkvičky a zrak mám (zatiaľ) ako sokol :-) Vytláča sa von stlačením nádobky.

Odličovanie je celkom ľahké, netreba trieť oko ako o život. Postupujem rovnako ako pri tekutom. Chvíľku priložím tampón s gélom na zatvorené oko, pár sekúnd počkám a jemne zotriem. Trocha som sa obávala štípania, ako keď som používala kedysi pleťové mlieko, ale žiadne neprišlo. Poradí si hravo aj so spomínanými vode odolnými, to majú pravdu. Na konci príspevku je mini video.

Zapáčil sa mi na toľko, že odkedy som si ho priniesla, odložila som zvyšný Garnier (ktorého mám už len na dne) a používam len tento.

Použila som na to:
1) Catrice Gel Eyeliner, 010 Black Jack With Jack Black
2) Essence Gel Eyeliner, 03 Berlin Rocks
3) Gosh Extreme Art Eye Liner, 11
4) Gosh Velvet Touch Eye Liner, 005 Golden Cadillac

Prvé dve linky držia ako šľak, takže som ich použila na skúšanie. Druhé dve sú vode odolné.
A tu je spomínané video...



Okrem odličovačov (1. a 2.) som si zbierku rozšírila. Som veľmi zvedavá, ako pochodím s krémom (posledný), dnes začínam skúšať. Pomarančovú vodu (3.) používam po použití odličovača na tvár. Ružovú vodu (4.) používam na osvieženie (áno, nosím ju v kabelke, keď je vonku horko :-o). Vodám som vymenila pumpičky :-D


Pekný zvyšok večera! 

2 komentáre:

  1. som o tejto značke ani netušila ... ani gelový odličovač som nikdy neskúšala, ani ružovú vodu .. uha, zase sa mi asi porozširuje nákupný zoznam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja :-) bola to náhoda. ja vždy idem len po tom svojom a potom mi množstvo iných vecí uniká :-o ružovú vodu som zháňala už minulý rok, podarilo sa to tento. keď je vonku horko, ja sa prehrievam ako hardisk na mojom starom notebooku :-D potrebujem niečo na osvieženie, inak chytám infarktové stavy :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.