12. júna 2012

Flor & Barry


Nechty som nalakovala v nedeľu večer, fotila som až na druhý deň večer, lebo nebolo kedy :-) Dole išli v piatok ráno min. olúpané na končekoch a nahradené boli týmito. Takže ďalšie laky, ktoré odolávajú umývaniu riadu, podlahy a sprche.

Mám tieto Flormar laky zatiaľ len štyri, ale už som si ich obľúbila a mienim si zbierku rozšíriť. Akurát mám problém pri výbere. Majú toľko farieb, že som nútená stáť tam a čumieť na to ako trúba aj 5 - 10 minút, kým si nejaký vyberiem :-D Len som sa tak ponáhala s glitrovým, že som ho samotný zabudla odfotiť. Niekedy nabudúce.
Pre tie, ktoré (náhodou) nevedia, predávajú sa napr. v stánkoch v nákupných centrách, objem je 11 ml.

Mala som nový lak od Barry M, tak som ho hneď skúsila použiť na tento. Pekná letná kombinácia. "Barryho" som lakovala v dvoch vrstvách. Schne do hladkého povrchu, takže hologramy netreba prelakovávať vrchným lakom. Odlakovával sa ľahko.









Pekný deň!

7 komentárov:

  1. Tými lakmi Flormal myslíš Flormar? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D hej, idem to opraviť, toľkokrát som si povedala, že sa nesmiem pomýliť a aj tak sa to stalo

      Odstrániť
    2. :D Nevadíí, len som bola chvíľku zmätená a hneď som sa šla kuknúť na jednu z fľaštičiek, že či ich ja zle nenazývam :D

      Odstrániť
  2. Flormar má obrovský výběr, já od nich mám lak v mint barvičce:-) Nehtíky se ti moc povedly:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem.
      to veru má! fakt mi dlho trvalo, kým som sa rozhodla :-)

      Odstrániť
  3. tak toto je strasne krasna farba, a tie trblietky tomu dodovaju glanc!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, krásna, letná. ja som sa z nej strašne tešila, že som dobre vybrala :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.