28. júna 2012

Ladybug Nail Design

Mala som veľkú dilemu, či pridať tieto nechty alebo ďalší make-up. Nakoniec som sa rozhodla tak, ako vidíte :-)
Už dlhšie som nepridala "nail art", tak už bol najvyšší čas. Keď som išla lienkové robiť prvý krát, tiež som bola nerozhodná, tak som nakoniec urobila obe možnosti a obe budú v tomto príspevku.


Použité laky:
  • Jollie France, priesvitný
  • GOSH Nail Lacquer, 587 Hot Coral
  • Rimmel 60 Second, 800 Black Out
  • zdobiaci lak Magic Visage, čierny
  • Gabriella Salvete White Special
A tu sú obe možnosti...


Nesmejte sa tým dreveným lienkam, prosím. Ako na potvoru žiadna živá v okolí nebola. Prešla som všetky kvety ap., aby som nejakú našla, ale bohužiaľ :-( Ale jednu sem pridám, na tú som objavila ešte dávnejšie pri fotení kvetov :-o


Pekný deň!

2 komentáre:

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.