23. júna 2012

Neon Is In :-)


Asi pred dvomi - tromi rokmi som si kúpila nejaké krikľavé laky. Teraz sa vrece roztrhlo s neónovými lakmi. Ja som si vtedy kúpila ružový a oranžový, lebo som chcela, aby mi lak svietil na opálených rukách. Z tých pôvodných mi ostal len ružový, tu ukázaný. Keď som bola naposledy v 101 Drogerie, neodolala som a kúpila som si tri. Nie, nechcem svietiť na diskotéke. Predsa len by som tam trocha kazila vekový priemer :-). Opäť je to z toho istého dôvodu, ako predtým, navyše tri sú normálne použiteľné. Škoda, že nemali ešte krikľavo-zelený, mala by som nalakovaných 5 prstov inak.


Tieto moje sú z tých lacnejších. Na občasné použitie stačí aj takýto lacný variant. Nemali tam tie, ktoré som kúpila predtým, tie obyčajné (AB Lines), a tak som si kúpila laky od Cosmetica Fanatica. Jeden stojí 1,85 €, objem je 10 ml.  S tým krikľavo - žltým neviem - neviem, ale ostatné budem s kľudom používať, sú to celkom v pohode farby. Laky sú redšie, nanášať treba opatrnejšie. Čo sa týka štetca, je mäkký a guľatý, dobre ohybný a pekne sa s ním lakuje. Laky nespravili ani bublinky, ani ryhy, hoci som sa toho pri jeho konzistencii obávala. Dokonca aj rýchlo uschol. Nie, určite nie kvôli tomu, že je teplo. Nie je teplo, je príšerný hyc. A neviem ako vy, ale ja mám vtedy s lakovaním dosť problém, pretože mi lak nechce schnúť, akoby sa mi na nechtoch topil. Dole som ho dávala neporušený po troch dňoch. Leskom príliš neovlývajú, sú skôr také polomatné, aj keď z fotiek sa to tak veľmi nejaví.





A takto vyzerajú na nechtoch. Neviem, ako ich mám popisovať, takže budú len fotky za sebou. Sú jednoducho krikľavé. Okrem zeleného. Krytie pre ružový v dvoch vrstvách, pre zelený, žltý a oranžový v troch vrstvách, pričom ten žltý by zniesol aj štvrtú a zelený som dala len dve na fotkách. Zhodnotenie situácie: slabšie krytie, slabý lesk, zle "fotiteľné", myslím, že tieto 4 neonky mi budú stačiť na celý život.

AB Lines Nail Enamel, 67







Cosmetica Fanatica Neon Nail Polish, 103-27.2







Cosmetica Fanatica Neon Nail Polish, 102-275.1







Cosmetica Fanatica Neon Nail Polish, 104-27.2









My ideme na náš dedinský gastrofestival, rozumej súťaž vo varení guláša. Tak dúfam, že nezačne pršať, resp. že sa neprejem :-D.

Prajem peknú sobotu!


7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. jj, ten som si aj nechala, dnes ráno som ho dávala dole. vnútri vyzeral tak pekne pomarančový :-)

      Odstrániť
  2. Ja mám ten žltý a ak chceš aby lepšie kryli tak nanes pod nich biely lak a potom stačí už len jedna vrstva farebného a budú krásne výrazné :) Inak nie si z Cífera? Lebo viem, že tam majú dnes guláš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díky za radu, nabudúce to tak spravím :-) nie, z Cífera nie, som severo-východným smerom od Trnavy :-)

      Odstrániť
  3. mne sa pacia dokopy, ale srdcovka je ruzova. K ostatnym som si zatial nevybudovala vztah, som taka konzerva:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) díky. tá ružová patrí každoročne do mojich letných farieb lakov odkedy ju mám

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.