15. júna 2012

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 125


... tentokrát trblietkový lak. Má staroružovú farbu s lilavým podtónom, jemné trblietky a fialové odlesky. Dole išiel veľmi ľahko.

Kto má krátke nechty, resp. má krátke nechty a chce nenápadný lak, postačí mu jedna - dve vrstvy. Ja mám nechty dlhšie a nemám nejo rada, keď mi končeky presvitajú spod laku, tak som dala tri. Nedalo mi to a pridala som ešte jednu vrstvu, lebo som bola zvedavá :-D












Dnes budú iné nechty. Teda ak ich stihnem, kým odídem.. Myjava čaká a s ňou...


Tak pekný piatok prajem!

5 komentárov:

  1. Ten lak je úžasný, v nejbližší době si ho určitě koupím. S laky od GS jsem spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja a veľmi.a páčia sa mi tie krásne farby, čo má :-)

      Odstrániť
  2. Ja by som nevydrzala na 4 vrstvy cakat..mam dost ked si dam 2 :) pekny lak taky jemny..
    Zapojte sa prosím do mojej giveaway o kozmetickú tašku od Benefit

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ani ja :-D ale aj napriek tým 4 vrstvám uschol pomerne rýchlo. Našťastie :-o O pol hodiny som sa už obliekala a fičala preč.

      Odstrániť
    2. jaj, a ďakujem sa pozvanie

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.