25. júla 2012

Bieliaca maska na nechty

Včera som si povedala, že moje nechtíky by už potrebovali trochu údržby a relaxu. O mojej starostlivosti a lakovaní, som písala už dávnejšie tu. V podstate sa toho veľmi nezmenilo, akurát že som si kúpila kalciový lak od Gabrielly Salvete a prestala som používať Miss Sporty podkladový, nakoľko mi začal veľmi zbublinkovávať nechty. Takže som ich pekne odlakovala, vybielila, pokúsila sa zatlačiť kožičku (opäť neúspešne :-o), olej a krém na nechty...

Dnes chcem ale písať o zlupovacej bieliacej maske od Gabrielly Salvete. Jedná sa o 11 ml proteinového prípravku, ktorý sa používa rovnako ako zlupovacia maska na tvár. Neviem cenu, lebo som si ju kúpila, keď som ešte nemala tento blog a nemám poznačenú cenu. Ale tipujem okolo 2 eur. Na stránke už nie je, takže sa už zrejme nepredáva (ale len dopredáva), takže už bude tento článok možno od veci. Ale to ani moja francúzska už nie je v ponuke taká, ako mám doma , dokonca v zásobe :-o Nanáša sa štetcom presne takým, ako lak.

 
Kúpila som si ju omylom. Balenie bolo dosť podobné baleniu na francúzsku manikúru. Ponáhľala som sa na bus, takže som automaticky siahla po fľaštičke a až doma, keď som si išla robiť francúzsku manikúru, som zistila som, že si môžem spraviť manikúru akurát tak maskovú :-o Takže mi neostalo nič iné, ako ju začať používať...

Pre ilustráciu, toto sú skutočne žlté nechty... :-))) Takže nie som na tom až tak zle.

http://www.designnailart.org
A teraz ako sa maska používa. Tie fotky nie sú bohužiaľ také, ako by som chcela :-( Pri umelom svetle idú odtiene trocha do oranžova :-(







1. Na prvom obrázku sú moje odlakované nechty.

2. Na nechty som naniesla v dvoch vrstvách masku (až po zaschnutí prvej som dávala druhú). Vyzerá to ako lepidlo, aj to podobne páchne :-o

3. Necháme masku zaschnúť.

4. Zlupneme ju dole. Ja som si ju podchytila drievkom a potom zlupla.

5. a 6. Po aplikácii. Ja som ju opakovala 2x.

Prvý a predposledný spolu na porovnanie.



Posúďte samy, aký je výsledok. Mne osobne sa zdá, že trocha to pomohlo. Ale tak po dlhšom čase a jednom použití (vlastne dvoch, keďže som aplikáciu po pol hodine opakovala), zase nemôžem čakať super výsledok. Veď keby som sa dlhšiu dobu nestarala o vlasy, tiež by som nečakala, že po jednej maske budem mať na hlave krásnu hrivu. No nie? :-)


Teda už viete, že ani mňa neobchádza občasné zažltnutie nechtov. Najviac sa mi samozrejme objaví po použití tmavších lakov na nechty. Je pravda, že používam podkladový lak a bezacetónový odlakovač, ale ani oni mi ich dokonale neochránia.

V minulosti som tento problém riešila ponorením nechtov v citrónovej šťave. Sedela som pri telke a močila si prsty v miske so šťavou, kým to trocha nepovolilo. Ale aj som im častejšie dopriala trocha nudizmu. Ostrihala som si ich na krátko a nelakovala (zväčša cez prázdniny). A používala som bledé perleťové odtiene lakov od Constance Caroll (tri laky boli moja celá výbava).

Poznáte túto masku aj vy alebo nie?
 

4 komentáre:

  1. masku teda nepoznam, ale vyzera to tak, ze pomohla. Skoda, ze ju uz nerobia (nevyrabaju, ci ako to nazvat). Ja som naposledy u nas v PB v drogerke hladala obycajny bieliaci lak od Gabrielly a ani len ten nemaju :( No skoda veru. Inak mas velmi pekne nechtiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi myslíš ten Whitener Exlusive, že? ten som ešte neskúšala. vlastne ešte nič z týchto nových balení :-o ale chcela by som :-) ďakujem za pochvalu. aj mne sa páčia :-D

      Odstrániť
  2. Ty nehty po použití vypadají teda výborně ! Tohle je teda opravdu zázrak ne ? :DD A dvě eura nejsou zas tak moc za tento skvělý lak ! Jdu do obchodu pro něj ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto zoženieš už asi len v dopredaji :-( Ale majú teraz miesto toho Whitener Exlusive a ten sa používa ako lak. Aj o tom zrejme raz napíšem :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.