12. júla 2012

Essence LE Snow White (02,03,04,05,06,07 & 08)

"Zrkadielko, zrkadielko, povedz že mi, kto je najkrajší na tejto zemi?"...

Limitka od Essence je rozobraná, na blogoch je už popísané, ja som sa k nim dostala až dnes, ale mne to nevadí. Je to také resumé na záver :-)


Zrejme väčšina vie, že táto edícia obsahovala 11 lakov, pilník na nechty a samolepky na nechty. Príspevok bude samozrejme o lakoch. Snehulienka, sedem trpaslíkov, zlá kráľovná, princ a sluha kráľovnej, ich mená laky nesú. Posledné tri spomínané sú efektové nadlaky, do ktorých som sa úplne zamilovala. Teda do dvoch z nich, lebo jeden mi ušiel. Chýba mi aj snehulienka a prvý dvaja trpaslíci :-((( Chcela som ich všetky, ale  nebudem kvôli tomu obiehať celé Slovensko a musím sa zmieriť s tým, že mi budú chýbať.

Objem trpaslíkových lakov je 5 ml, cena bola 1,69 €;  snehulienka a toppery majú 10 ml a stáli 2,19 €. Inak čo sa týka všetkých 11 lakov, je to presne to isté ako pri klasických. Ľahko sa nanášajú, nerobia ryhy, krytie v dvoch vrstvách, schnutie cca do pol hodiny. Bublinky sa mi spravia vždy, keď použijem podkladový lak. Výdrž 3 - 4 dni.

Na slnku vyzerajú fantasticky. Ja som ich fotila v tieni (niektoré počas zamračenia), lebo všetky tie odlesky mi zaliali nechty tak, že nebolo dobre vidno, čo na tej fotke je :-))). Všetky nadlaky sú nanesené v dvoch vrstvách, aby bolo tých holografických ozdôb viac.


04 Happy a 04 Happy + 02 The Huntsman
Má žlto - oranžovú farbu ako listy slnečnice. Je sýty a v kombinácii so zlatým nadlakom vyzerá skvele










05 Sneezy a 05 Sneezy + 02 The Huntsman
Hnedá farba s trblietavým práškom striebornej farby. Aj keď je teda jemne trblietavý, vyskúšala som ho aj s lovcom.










06 Sleepy a 06 Sleepy + 03 Prince Charming
Chladná modrá farba, ktorá má odtieň ako 144 od Gabrielly Salvete, len je lesklá a nie perleťová. Spolu s princom vyzerá úplne úžasne! Tak mrazivo :-D










07 Bashful a 07 Bashful + 02 The Huntsman
Sýta zelená farba s trblietavým prachom zlatej farby. Ale opäť platí to isté, čo predtým - nadlak ho zdvihne ešte o level vyššie.










08 Dopey a 08 Dopey + 03 Prince Charming
Jemná levanduľová farba so strieborným trblietavým prachom. S princom vyzerá rovnako geniálne ako "Spachtoš". Túto farbu som nanášala až v troch vrstvách. Táto u mňa zvíťazila na plnej čiare. Je fakt úžasná!











Je to celkom sranda, lebo "Kýblik" alebo "Hapčí", či ako sa to oficiálne volá, je môj najobľúbenejší trpaslík a dokonca som kedysi dávno jedného aj dostala :-)


Neviem, ako to funguje u vás, ale keď príde nejaká limitka k nám, v momente je rozobraná. Do ponuky dajú pár kusov a ostatní majú smolu. Hlavne keď sa jedná o niečo, čo vážne chcem. Ako keď boli v ponuke magnetické laky... Asi by to chcelo nejakú známu v DM-ke. :-D

Prajem pekný večer!

10 komentárov:

  1. No mne sa podari vacsinou natrafit na cas, ked limitku vykladaju :D Inak, ja som sa este nestretla s tym, ze sa hned rozoberie, casto aj po niekolkych tyzdnoch najdes nejake kusky... Inak Essence maju aj v drogerke Teta a co sa tyka lakov, aj ine odtiene ako v DM. Divne, viem, ale je to tak :-).

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš šťastie :-) O TETE viem, ale čo som videla, mali vyložených zopár vecí a výber bol ešte mizernejší. Možno sa to už zmenilo, keď tam pôjdem najbližšie, tak sa opýtam :-)

      Odstrániť
  2. u nás dokonca majú jediný stojan v meste a to v lekárni, možno v našom menšom mestečku o tejto kozmetike veľa ľudí neviem alebo nevedia že u nás stojan Essence má, a tak mám ešte celú limitku na dosah..... len financie sú problém :D ale mám 06 sleepy a 03 prince charming, tých dvoch som chcela od začiatku a ešte rozmýšľam nad tým tmavo zeleným a oranžovo žltým :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máš super :-))) ale v lekárni som sa s Essence už vôbec nestretla. mňa dosť zaujal ten top coat, čo mi chýba - fialový, ale tak aj tieto dva sú úžasné, tak ho nejako oželiem. dúfam, že ti obrázky tých dvoch pomôžu pri rozhodovaní :-)))

      Odstrániť
  3. Jee, to je super a máš to krásně nafocené i s trpaslíkama!:-) Já jsem si koupila jen ten topper prince charming:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, snažila som sa :-D chcela som to trocha originálnejšie :-))) ja som strašne chcela evil queen, ale som veľmi spokojná aj s týmito dvomi, lepšie ako drôtom do oka :-D

      Odstrániť
  4. Skvěle sis vybrala, vypadají úžasně.
    Na Bashful jsem taky měla spadeno, nakonec se na to vyprdnu, ale ta barva je prostě skvělá, v drogeriích aby takovou člověk pohledal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, je skvelá :-) ale ja som sa aj tak najviac zamilovala do poslednej :-)))

      Odstrániť
  5. krasny a super vyber ;) vypadaju uzasne

    natsnailart.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.