22. júla 2012

Let´s Get Play the Game!

- Mám dilemu, aké si mám spraviť nechty, hmm?-
- Mne je to jedno.-

- Šak aj mne, ale toľký výber.- :-)))

- Hmm, miláčik sa hrá, čo keby som spravila nechty podľa "ufa"?- 

 A tak sú tú:

Nails Inspirated by X-box 360 Controller

Takto to dopadne, keď mám v hlave (a už aj na papieri) kopec poznámok s námetmi, čo spraviť nabudúce. Obrovská dilema. Ako keby išlo o niečo životne dôležité :-D

Poznámka pre všetky, ktoré nevedia, čo je X-Box 360. Ja som pre to vymyslela také babské vysvetlenie: je to také vymakanejšie "plejko" (playstation). To už by mal poznať každý, lebo Vendi Micuš, štartuj cicuš, nás sprevázalo v telke veľmi dlho :-) A ufo hovorím ovládaču. Neviem prečo... Jednoducho som tomu začala tak hovoriť. Nie preto, lebo som baba a nezaujímam sa o takéto veci. Aj ja hrávam :-o
zdroj obrázka: http://obsoletegamer.com
Nebolo to ani také ťažké, ako som si myslela. Celé nechty som nalakovala podkladovým lakom a po jeho zaschnutí čiernym. S najväčším bodovacím zdobiacim perom som spravila základ pre farebné kruhy a potom som ich prešla v druhej vrstve u normálne štetcom laku príslušnej farby. Po zaschnutí som menším bodkovacím perom spravila svetlejšie písmenká a nakoniec prelakovala vrchným lakom.

Prvá farba je krúžok, druhá je písmeno. Palec ostal čierny, aj keď padol návrh nakresliť na neho dashboard tlačítko s veľkým zeleným X.

Použité laky:
  • Jollie France, priesvitný (podkladový)
  • Essence Gel-Look Topcoat (vrchný)
X:
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 400 Blue Cara Ciao
  • Flormal Nail Enamel, 423
Y:
  • Essence LE Snow White,  04 Happy
  • Catrice Ultimate Lacquer, 700 Birdy Reloaded!
B:
  • Gosh Nail Lacquer, 587 Hot Coral 
  • Flormal Nail Enamel, 408
A:
  • Catrice Ultimate Lacquer, 340 Run Forest Run!
  • Catrice Ultimate Lacquer,240 Sold Out For Ever

Peknú nedeľu prajem!


7 komentárov:

  1. zajímavý nápad! :) u mě ale stejně většinou vyhrají obyčejné jednobarevné nehty.. já se totiž nerada s něčím piplám a když už, tak to ani nevypadá tak jak bych chtěla a moc dlouho mi to na nehtech nevydrží :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to aj ja, lebo mi je vždy ľúto, keď to mám dať preč :-) a hlavne potrebujem kľud. a keď náhodou laky, ktoré si vyberiem nechcú spolupracovať, tak amen :-D tak radšej vždy siahnem po jednej farbe. ale takých som tu mala v poslednej dobe veľa, treba to už obmeniť :-) najbližšie, čo pridám budú jednofarebné. a ďakujem za komentár.

      Odstrániť
  2. Pekne :) Obdivujem ta, ze sa ti chce s tym babrat :) ja som rada, ked si najdem cas si vobec normalne nalakovat nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díky!
      to vieš, toľko lakov, toľko času... a nechty sú moja úchylka už niekoľko rokov :-)

      Odstrániť
  3. neviem si predstaviť, ako by som robila tie krúžky, boli by to skôr neidentifikovateľné tvary. ale tie tvoje celkom vyšli. ja ostanem radšej pri tých mojich krátkych a jednofarebných. inak aj my ho máme doma.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že to mohlo byť aj lepšie :-) ale ďakujem. a hrávaš aj ty? :-D

      Odstrániť
    2. nie, len manžel so synom :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.