15. júla 2012

Lillac & Gold Nails

Rozhodla som sa nakoniec, že pridám dnes jeden príspevok. Opäť bude nechtový.

 
Tieto som robila takou tou špongiovou metódou. Dala som si ako podklad regeneračný kalciový lak od Gabrielly Salvete. Po uschnutí som len tak "haj - buj" naniesla jemnučký fialový rovnakej značky na končeky v dvoch vrstvách a nechala uschnúť. Povedala som si, že ich vyskúšam na zdobenie, nie len jednofarebné lakovanie. Myslím, že v skúške obstáli.

Použité laky:
  • Gabriella Salvete regeneračný kalciový lak
  • Gabriella Salvete Enamel with Hardener, 126
  • Gabriella Salvete Enamel with Hardener, 104
  • Paris Memories, 253
Nafotila som aj postup, už dlho také niečo nebolo. Celé je to také jemnučké, že na fotke sú veľmi nevýrazné.

Takže... Zlatý lak som naniesla na rožtek kozmetickej hubky. Tento môj je tuším Ebelin na nanášanie make-upu.


Tu by malo byť vidieť to "haj - buj", ale až keď som to dala do počítača, zistila som, že fotka nevyšla.

Špongiou som jemne pritláčala hubku nielen na fialovú časť, ale aj na zvyšný necht.


Nakoniec som celé nechty prelakovala mojím obľúbeným efektovým lakom.

A hotovo :-)
Gabika by mohla začať vyrábať aj takéto efektové laky, tie mi v ponuke chýbajú, ja ich mám fakt rada.

Pekný večer prajem!

8 komentárov:

  1. Ty jo, máš naprosto luxusní nehty! A to s tou houbičkou vypadá moc zajímavě.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tyjo, ty vypadají luxusně!:) ještě jsem houbičkovou metodu nezkoušela, ale rozhodně se na ni přes prázdniny vrhnu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! raz som sa pokúsila tak na skúšku, ako to pôjde (ten oranžový lak), ale výsledok bol katastrofa :-D . toto už chvalabohu vyšlo :-)

      Odstrániť
  3. Som velmi rada, ze niekto konecne ukazal aj postup nielen vysledne nechty :-). Vyslo ti to velmi pekne a dakujem!

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) a ako som sa potešila ja, keď sa podarili..ono aj ja pridávam len nechty, ale je pravda, že sú to väčšinou nálepky, vodolepky, jednofarebné ap. a tam moc postup netreba (aj keď vodolepky by som chcela spraviť) :-) ale keď som robila water marble alebo novinové, tak som sa snažila spraviť k tomu aspoň fotopostup.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.