9. júla 2012

Nechtíky posledných dní

Zobrala som si síce nejaké veci so sebou na Myjavu, ale akosi ani nie je kedy pridávať. A tak spravím takú malú rekapituláciu nechtov, ktoré som mala v poslednom čase na rukách (či už samostatne alebo ako základnú farbu), ale nepridávala som ich v samostatných príspevkoch. 
Keď sa "doflákam" po myjavských kopaniciach, stihnem ešte rodinnú oslavu a odchádzame do Tatier. Ja len že som to tu ešte zatiaľ nezabalila :-)

1. Essence Colour & Go, 71 Trendsetter
Je úžasne lesklý a vlastní farbu tmavú šedohnedú. Nechty som menila po troch dňoch úplne nepoškodené. Nanášal sa dobre, nebublinkoval, neryhoval a rýchlo uschol. Krytie v dvoch vrstvách.






2. Catrice LE Revoltaire, C04 Colour Of Honor
Tento lak bol pre mňa obrovským sklamaním, nejako som čakala viac a vážne som sa na neho tešila :-( Má tak krásne zlatú farbu, tak som sa tešila, kedy si ho dám a takto to dopadlo. Bublinky a ryhy ako u nás na roli spôsobil pdkladový lak od Miss Sporty. Aspoň, že rýchlo uschol.  Po vynechaní podkladového laku na druhej ruke, či ďalšom lakovaní, to bolo v poriadku, až na to ryhovanie, ale čo by som od perleťového laku chcela, že. Lak som ale nechala po nevydarenom pokuse na nechtoch, lebo som bola zvedavá na výdrž. Po dvoch dňoch som to vzdala, lebo som nechcela chodiť s nechtami ako od amatéra, alebo ako malá trinástka, a tak som ho prelakovala top coatom 02 The Huntsman z limitky Snow White od Essence. Hneď to bolo lepšie :-). Kryje v dvoch vrstvách a farbu má zlatú so zeleným podtónom.












3. Essence Colour & Go, 53 You Belong To Me
Platí to isté, čo pri prvom laku z tohto príspevku. Úplne som sa do neho zamilovala, toto je jednoducho moja nová láska. Krásny tyrkysový odtieň ♥. Krytie v dvoch vrstvách a vydržal mi 5 dní.






Ktorý sa najviac páči vám?

UPDATE: Fotky boli vymenené za kvalitnejšie v máji 2014.

Prajem pekný večer!

2 komentáre:

  1. tie posledné sú super (teda nie, že tie iné nie :-))

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.