11. júla 2012

Review: Essence Show Your Feet Foot Protection Stick

Konkrétne tyčinka proti otlakom Foot Protection Stick. Kúpila som si ju presne pred dvomi mesiacmi, používam ju, takže už hádam môžem niečo napísať.
 
Pozerala som po nej už dlho, ale k nákupu som sa odhodlala, až keď som videla príspevok na inom blogu. Išla som si síce kúpiť krém na nohy, ale keď už to bolo tak pekne vedľa seba, neodolala som.
Odkedy sa mojou pravidelnou obuvou stali domáce papuče a topánky si obujem raz za čas, začala som mať problémy aj s topánkami, ktoré ma predtým neotláčali. Chodiť oblepená kolom - dokola leukoplastom ako trubka mi už liezlo na nervy. Obzvlášť keď si chcem obuť topánky s prstami vonku. Ten leukoplast tam vyzerá veľmi esteticky a sexy :-D Keď si k tomu ešte doplním moje úžasné nohy a päty, ktoré som nanešťastie zdedila, je to veľmi zlá kombinácia.
 
Kúpila som si ju spolu s krémom na nohy tej istej značky. Najprv som si myslela, že toto sú ďalšie veci, ktoré sú v druhom stojane Essence, ale chvalabohu sú tieto "nohaté" produkty medzi ostatnými "nohatými". Voňajú rovnako, na koži je ten istý pocit, jeden je tekutý a jeden tyčinka. Takto by som ich asi popísala. Ale k tyčinke...

Má veľmi jemnú konzistenciu, po nanesení vytvára tenký film, ktorý bráni obtieraniu topánky o kožu. Ešte chcem podotknúť, že ten film nie je mastný, ale taký saténový. Ako keby som tam mala ešte jednu jemnú hladkú kožu, po ktorej topánka kĺže. Nech hľadám, ako chcem, hmotnosť som nenašla a krabička je už dávno vyhodená. Cena je 2,89 €, ale myslím, že to za to stojí.Trvanlivosť je 36 mesiacov. Vôňu ma jemnú kvetinovú. Vysúva sa krúživým pohybom ako lepidlo. Je maličký (obr. nižšie), taký kabelkový, takže v prípade hrozby ho mám pri sebe v kabelke. (Samozrejme, že keď si dávam náhodou tenisky, tak si ho neberiem :-D) Vyzerá, že sa hneď minie, ale som ešte len v polovici balenia. Postačí ho fakt málinko. Neviem, či by bol schopný odolať celý deň, ja si ho dávam cca po troch hodinách.
A tu je ešte zloženie:
Silica, Polythylene, Isodecyl Neopentanoate, Isononyl Isononanoate, Ethyl Hexyl Palmitate, Cera Microcristallina, Copernica Cerifera Wax, Diisostearyl Malate, Caprylic / Capric Triglyceride, Bisdiglyceryl Polyacyladipate-2, Polymethyl Silsesguioxane, Hydrogenated Vegetable Glycerides, Allantoin, Vitis Vinifera, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Menthol, Bisabolol, Oryza Sativa, Lecithin, Caprylyl Glycol, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyd

Takto vyzeral vysunutý na maximum. Zaujal ma na toľko že som si ho kúpila do zásoby skôr, ako zmizne. Za mňa teda áno aj po druhý krát, ja som spokojná. Odkedy ho mám, nemala som problém s pľuzgiermi.

Takže moje hodnotenie je 5 bodov z 5 :-)

Som spokojná aj s krémom (hoci po kúpeli a poriadnej nožnej údržbe si dávam takú vazelínu od Balea, tá je asi pre moje nohy najlepšia) a premýšľam o kúpe tých gélových vankúšikov. Teraz používam Scholl. Chcela som skúsiť aspoň jeden lak. Ale mala som malú nehodu s palcami a kým mi úplne neodrastú na nich nechty, nechcem si ich lakovať (aj keď mi chýba už len kúsok :-o) Ale ak máte sksenosť či už s lakmi alebo tými gélovými výstelkami, dajte mi vedieť.

Pekný večer prajem!

2 komentáre:

  1. tiež som si ho zaobstarala, ale nejako odviazaná z neho nie som .. ako chvíľku chráni, ale keď sa mi má vytvoriť otlak, alebo odrenina, vytvorí sa tak aj tak nakoniec či s ním, alebo bez neho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, tak mne sa pri niektorých topánkach spravil aj cez leukoplast :-o s tými som sa už samozrejme rozlúčila. ako píšem, preventívne si ho nanesiem aj potom,zase na celodennú výdrž mu neskočím :-) ale vážne som nemala odvtedy problém, čo ho mám.

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.