13. augusta 2012

Balónové nechty a víkend

Tento víkend bol pre nás meninovo - narodeninový a tak som sa dostala k ďalším nechtom zo zoznamu.
Použité laky:
  • Gabriella Salvete White Special (jedna vrstva)
  • Jollie France, 76 (nanesený na GS)
  • Flormar, 423
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 810 ACid Ϟ DC
  • Flormar, 408
  • Essence LE Snow White, 04 Happy
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 110
  • Ados Nail Art, strieborný
  • Gabriella Salvete, 130 (trblietkový)
  • Gabriella Salvete, 100 (priesvitný)
Keďže lak na francúzsku je trocha hustejší a lakovanie celých nechtov je troška horšie, preto som zvolila tentokrát jednu vrstvu na francúzsku manikúru a jednu vrstvu bieleho laku od Jollie France. Ten JF nie je pravý biely, ale na tento postup je super.
Nakoniec som na balóniky ešte pridala trblietkový lak, ale osobne si myslím, že som ich tým pokazila.
Čo sa týka víkendu, vybrali sme sa do Trenčína na hrad. Nie, že by som tam nebola pri každej návšteve príbuzných, prázdninách v Trenčíne alebo na výlete zo školy, ale je pravda, že som tam už nebola od svojich 16 rokov, tak som si oživila spomienky :-) Ostatne Maťko ako obyvateľ Trenčianskeho kraja tam za celý život nebol :-o



Pochopiteľne sme si dali veľký okruh a aj príplatok za fotoaparát. Ale pridávať sem všetko by bolo na dlho, tak len zopár. Vonku bolo šedivo, upršano a to mne sa ani nechce veľmi fotiť, ani pózovať. Navyše sa nám (nedopatrením) v polovici prehliadky vybil môj miláčik, ešteže som mala pri sebe aspoň môj kabelkový, na ktorom sa ale bohužiaľ nedá prestaviť ISO a všetko toto. Ale lepšie ako nič.

Každé dve hodiny bolo vystúpenie sokoliarov.










Trenčín mám veľmi rada a veľmi rada sa sem vraciam. Trochu som bola sklamaná z výberu suvenírov a ani sme si žiadny neodniesli. Ale na druhej strane, kúpiť si niečo na pamiatku s motívom TN mi je také smiešne, pretože návštevu tohto mesta beriem ako samozrejmosť, nie ako výnimočnú vec a miesto, kam sa vrátim ktovie kedy. Je to ako keby som si kúpila niečo s motívom TT, PN alebo NR :-o . Pred odchodom sme sa ešte najedli "U vodníčka". Celkom slušné jedlo a úroveň. Všetky hlavné jedlá stáli 5,- € :-D Ale jedlo bolo fakt výborné.

Okrem iného tento víkend Coffeeshop, balóniky, darčeky a výborné raňajky od môjho miláčika :-)
mix z celého víkendu :-)

Prajem pekný pondelok!

8 komentárov:

  1. jeeeej tak tie nechtiky sa ti vydarili uzasne :) a tie chutovecky na posledej kolazi mnam :) inak tury po hradoch a zamkoch zboznujeme, v trencine sme este neboli ale vyzera to tam velmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) chuťovečky aj veľmi dobre chutili :-) hrady, zámky a turistika sú našou veľkou záľubou a užívame si ju od jari až do jesene :-)

      Odstrániť
  2. Tie nechty sa mi velmi pacia, napad je super, mam rada take originalne srandy :-). Uz sa tesim na dalsie! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TY NEHTY JSOU SUPER SKUSÍM.ZUZKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! potom mi môžeš poslať, ako sa ti podarili :-)

      Odstrániť
  4. Tak tyhle nehtíky se mi opravdu moc líbí!:-) Jinak super fotky, jako vždy ti to moc sluší:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.