1. augusta 2012

Braided Nail Design

Hneď na začiatku sa priznávam, že som toto nevymyslela sama. Zapojila som sa do výzvy na vytvorenie nechtov podľa autorky. A nebola som jediná. Prvý krát, aj keď som si všimla, že má aj lienkové. Až na jedny nechty, pri ktorých som aj písala, že som sa nechala inšpirovať, mi tie ostatné napadli samé. Až časom som zistila, že také niečo napadlo  iným :-) A ešte tu zopár takých určite bude, ale nie je to vyslovene kopírovanie. Mám taký papierik, kde mám napísané, prípadne nakreslené, čo mi napadlo a chcem to vytvoriť. A potom na niečo narazím a dosť často to vzdám, aby som nebola obvinená, že opakujem.

Keďže som bola nedočkavá a dala som na Facebook zdieľanie, už by som mala zverejniť spomínaný výtvor aj tu. Fotila som si celý postup a aj sa mi to zišlo, lebo na MB už majú aj možnosť vytvorenia postupu, tak som ho tam hneď upla. A o pár dní prišlo zdieľanie na stránke. Priznávam, že to nie je prvé, dokonca s lienkovými nechtami som sa dostala do "Hot Looks" :-) To ma veľmi potešilo, lebo tu sa asi nepáčili.

A už konečne k týmto, už sa zbytočne rozpisujem...

Použité laky:
  • Jollie France, priesvitný
  • Flormar, 425 (fialový)
  • Flormar, 423 (modrý)
  • Flormar, 408 (koralový)
  • Essence LE Vampire´s Love, 04 The Dawn Is Broken (sivo-strieborný)
1. Takže naniesla som podkladový lak a dve vrstvy fialového. Tento kryje už v jednej, ale je to zvyk.

2. Na všetky prsty som naniesla prvú vrstvu prvej farby a za ňou druhá. Počkala som asi 5 minút a postup som zopakovala s ďalšou farbou. Postup sa opakuje, takže to nebudem písať ku každému obrázku.





3. Po všetkých prúžkoch a zaschnutí laku som priesvitný lak naniesla aj ako nadlak.


HOTOVO!


Všetko fotené večer. Ale na druhý deň som sa vrhla na fotenie vonku :-)

Tak snáď aspoň trocha zaujmú aj vás. Niekedy v najbližšej dobe bude nechtový príspevok aj s videom.
Ďakujem za každého nového followera, mi to tu trošku pribudlo. Ešte zopár desiatok a budem vás musieť za to nejako odmeniť :-)

Prajem pekný deň!

18 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že sa páčia :-)

      Odstrániť
  2. toto je neskutočné! Máš to úplne krásne, mne by sa to také určite nepodarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je krásné! Muselo to být pěkně pracné, ale výsledek stojí zato:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem baby, teší ma, že vás zaujali :-)

    a

    @ Kesa: ja myslím, že podarilo, veď si šikovná :-)
    @ Mila: práveže nebolo, dokonca som ich začala robiť o siedmej večer, čo je pre mňa už dosť neskoro na nail art, trvalo mi to okolo 3/4 hoďky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waw, veľmi pekné :) Som sa išla aj ja spýtať, koľko si pri tom strávila, ale už vidím hore odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie sa ti podarili :) fakt sú krásne :) šikovná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tieto sú úplne Ú-Ž-A-S-N-É
    ja by som niečo také možno zvládla pravou rukou ale ľavou to nehrozí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ď-A-K-U-J-E-M ! :-)
      ja myslím, že každý ma problém s opačnou rukou. ani tá moja druhá nevyzerá nikdy na 100% a rovnako :-) ale už je to lepšie, ako na začiatku, chce to len tréning :-)

      Odstrániť
  8. to je úžasný...a ty barvy k sobě ladí...nemůžu se vynadívat :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! To ma teší, lebo farby boli vtedy vybrané narýchlo, rozhodla som sa asi o desiatej večer, že sa do toho re-create pustím :-o)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.