4. augusta 2012

Essence LE Ready For Boarding Eyeshadow Palette

Keďže pri poslednej limitke padli peniaze za laky na nechty, teraz som sa ich vzdala. Celkovo ma okrem paletky aj tak zaujala len kozmetická taštička, ale tú nepotrebujem lebo som si vlastnú vyšila a ušila.

O tejto palete som čítala už dávnejšie na jednom zahraničnom blogu, no neodolala som už len kvôli baleniu ;-) To je veľmi milé, ale bola som prekvapená veľkosťou, lebo som čakala väčšie. Má cca 9,5 x 6 x 1 cm. Paletka má názov 01 Beauty On Tour.

Obsahuje 6 trblietavých tieňov v jemných farbách vhodných na letný make-up. Svojou textúrou mi pripomínajú Gosh tiene a presne tak aj s nimi pracuje. Jednotlivé farby majú zlatý alebo strieborný lesk. Hmotnosť tieňov je 5,7 g, doba spotreby 18 mesiacov a cena 3,69 €.

Zatváranie je magnetické a po otvorení nájdete vo vnútri popísaný postup, ako nakombinovať farby. Vo vnútri sa nachádza aj obojstranný penový aplikátor.

Pigmentácia je, by som povedala, okrem hnedej farby trochu slabšia, v palete vyzerajú výraznejšie. Swatches som spravila aj na slnku, aj v tieni. Na ruku som ich nanášala prstom v dvoch vrstvách. Na mňa pôsobili asi takto:
1. sivo - strieborná
2. žlto - zlatá
3. zeleno - strieborná
4. levanduľovo - strieborná
5. béžovo - zlatá
6. hnedo - bronzovo - zlatá
pričom pochopiteľne koncové slovo prezentuje odlesk :-) .
v tieni
na slnku

Tentokrát som si ale dovolila spraviť ukážky aj rovno na očiach, lebo občas sa stane, že je rozdiel medzitým, ako vyzerajú takto na ruke prstom a na očiach štetcom. Tiene som nanášala priloženým aplikátorom.
 
Chcela som ukázať tiene, takže som na oči nedávala žiadne rušivé elementy, ako linka alebo maskara. No dobre, na obe som už dala aspoň maskaru. Ten obrázok prezentuje výdrž. Na pravom oku (na obrázku ľavé, použila som prvé tri tiene) som použila podkladovú bázu Essence I Love Stage, na ľavom oku (na obrázku pravom, použila som druhé tri tiene) som podkladovú bázu nepoužila. Tentokrát som vytiahla na fotku aj čas a dátum.



 A trocha zblízka...



Pravé (ľavé :-)) oko bolo v pohode, čo sa čiarok týka, no tiene trocha pobledli. Oko bez bázy obdarovali aj čiarky.  Ale na tiene iba od Essence celkom slušná výdrž :-) Horšie by to bolo, keby to boli drahšie a značkovejšie. Ja mám teda to šťastie, že mi tiene na očiach celkom slušne držia aj bez bázy, ale u veľa dievčat by asy neobstáli.

Pre mňa osobne by mohli byť trocha viac pigmentované, ale zase až tak ma tie jemné farby neurážajú :-) Za cenu okolo troch eur predsa nikto neočakáva zázraky.

Robila som si zálusk aj na pigmenty, ktoré majú prísť na trh čoskoro, ale dnes som sa dozvedela, že budú len v druhom stojane, takže opäť si ich budú môcť kúpiť len vyvolené. Všetky dobré veci pchajú tam a už ma to začína štvať.

Pekný večer prajem!

2 komentáre:

  1. Nice colours! I didn't buy it, buy now I really like the brown shadow. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! And I like lavender (nr.4) :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.