20. augusta 2012

Kalciový doping

Dnes sa budeme baviť o tomto...


Kedysi som už o ňom písala v rámci článku o mojej nechtovej výbave. Kúpila som si ho, keď sme doma prerábali. Keby ste videli v akom stave som mala nechty od neustáleho drhnutia, umývania. Okrem zničených aj vysušené. Normálne sa mi ani nedarilo nechať si narásť čo i len milimetrové. Tak som pri jednom nákupe siahla aj po tomto regeneračnom laku. Začala som ho používať a nechty sa mi dali dokopy. Nechty sa mi spevnili, začali normálne rásť a prestali sa mi lámať. Takže áno, funguje.

Jeho objem je 11 ml. Farba je akoby špinavá, taká zakalená, ale po nanesení na nechty je ako obyčajný priesvitný. Patrí do radu starostlivosť o nechty.

V poslednom čase som ho dosť často používala ako podkladový lak (pretože ja neustále mením podkladový lak). Výsledok je taký, že sa mi prestali štiepiť nechty. Mám tendenciu (občas) používať palec, ukazovák a prostredník ako pracovný nástroj, čo sa na nich odrazí. Len čo mi nechty dosiahli cca 3 mm, už aj sa rozštiepili. Plus palec bol výnimočný, ten sa mi praskol úplne dole, kde odrastá a len čo to trocha vybehlo vyššie, stačilo zaprieť o vlasy alebo pri vyšívaní o nitku a necht išiel dole celý. Po používaní toho kalciového laku som sa zbavila aj tohto problému. Teraz mám nechty už 5 mm a sú úplne v poriadku. Okrem podkladového ho používam aj vtedy, keď si nechávam nechty nenalakované.

Odporúčam vyskúšať. Škoda, že som ho nepoznala, keď som regenerovala nechty po skončení používania gélových.

Nové balenie:
zdroj
Pekný deň!
 

6 komentárov:

  1. používala ho moja mama ale po tomto tvojom článku si ho asi aj ja kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a mama na neho hovorila čo? :-) bola aj ona spokojná?

      Odstrániť
  2. ja ho mam tiez, ale pre mna skor tak neutralne, ani dobre, ani zle, ale to asi preto, ze ho nepouzivam nejak pravidelne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zrovna nějakou regenerační péči scháním, tak se po této určitě kouknu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;-) daj potom vedieť, ako dopadne u teba

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.