28. augusta 2012

Nails by Flower Fabric

Hľadala som na internete jednu látku. A v rámci výsledkov mi vyhodilo aj jednu takú, ktorá ma okamžite zaujala. Tak som si uložila obrázok a neskôr vzniklo toto.


Použité laky:
  • Miss Sporty Nail Expert Manicure Silky Base Coat
  • Flormar Nail Enamel, 408
  • Flormar Nail Enamel, 425
  • Essence Colour & Go, 53 You Belong To Me
  • Essence LE Snow White, 04 Happy
  • GOSH Nail Lacquer, 60 Lambada
  • Gabriella Salvete White Special
  • Essence Gel - Look Top Coat

Celkom slušný farebný regiment :-).


Pripravila som si aj krátky fotopostup:


Vždy narobím viac záberov, a potom sa neviem rozhodnúť, ktorý pridám. Keďže prvá fotka je koláž, teraz nechty samotné a zvyšok na Facebooku :-) Tak sa mi páčili, že som ich do včera mala ako tapetu v notebooku.


Krásny deň!

26 komentárov:

  1. Jéééj, tak tieto sú vážne podarené :) Super farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasnučkéééé :) aj tie farby si pekne zladila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :-) mne v takomto zložení pripadali strašne veselé :-)

      Odstrániť
  3. jee, to je paráda! asi taky začnu koukat po nějaké inspiraci na inernetu, tohle je opravdu povedné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! sranda na tom je, že som hľadala niečo iné na niečo iné, ale toto mi udrelo do očí, že hmmm, budú nechty :-D

      Odstrániť
  4. Suzi, tak toto je perfektne. Ked som videla uvodnu fotku, aj som si lamala hlavu, ze ako si spravila tak pekne, sumerne. S tym postupom to nevyzera velmi narocne(hoci verim, ze ak si zbehla v nail designe, tak je to uuplna malina) a musim skonstatovat, ze si to vymyslela velmi chytro a s uzasnym efektom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za vyčerpávajúci komentár :-) Náročné to veru nie je. Ale väčšinou sa mi veľmi trasie ruka :-o Inak je to aj pomerne rýchle. Som rada, že sa páčia! :-)

      Odstrániť
  5. Zuzi, to je perfektné! Si strašne šikovná! Raz k tebe dofrčím na manikúru a spravíme spolu článok na blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Suzi, to je nádherné, ta červená kombinace se mi líbí nejvíc. Ale muselo ti to dát pěknou práci, mně by z toho vzniklo pár barevných fleků a bojím se, že na kratších nehtech by to tak krásně jako na tobě nevyniklo..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! ani nie, bolo to rýchle :-) len bodky, bodky, bodky :-o s tým bodkovacím zdobiacim perom sa pracuje super, som rada, že ho mám (teda ich, mám celú sadu). no na krátkych by nemohlo byť toľko kvietkov :-( možno to raz vyskúšam aj na takých, ako to ukáže

      Odstrániť
  7. Ty kytičky jsou úžasný, štvě mě že jsem takové tele :( Snad aspon ta levá, by mohla dobře vypadat :)

    http://diywithaj.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaale no :-) veď je to len o cviku, ani ja to nerobím na 100%, ešte mám čo trénovať. nehovoriac o tom, ako sa zapotím, keď robím pravú ruku :-) Ak sa rozhodneš pre tento design, tak mi kľudne pošli foto :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.