3. augusta 2012

Olympic Nail Design

Nenechávam sa strhnúť niečím aktuálnym a nerobím podľa toho hneď líčenie, nechty a vlasy. Ale toto mi včera nejako nedalo. Mala som odlakované nechty a išla som si robiť nové, keď vtom na mňa na Facebooku vyskočila koláž, kde hlavnou dominantou boli samozrejme kruhy. Tak som design odložila na budúce, predbieham aj nechty s videom, lebo kým by sa dostali tieto na rad, bolo by aj po olympiáde :-) Kým som sa pustila do toho hlavného, spravila so ešte tri varianty. To je dosť na človeka, ktorý je maximálny antifanúšik športu v telke. Akéhokoľvek!
Na všetky varianty som použila tieto laky. Hehe, toto je ďalšia sranda, lebo takto podobne spravená koláž na mňa pozerala zase večer, dokonca bola s lakmi :-D

 
Ale mám aj kompletnú zostavu, tamtá je taká na oživenie :-)

Použité laky:
z ľava do prava
  • Essence Gel-Look Topcoat
  • Gabriella Salvete Calcium
  • Catrice Ultimate Lacquer, 340 Run Forest Run!
  • Catrice Ultimate Lacquer, 700 Birdy Reloadd
  • GOSH Nail Lacquer, 587 Hot Coral
  • Rimmel 60 seconds, 800 Black Out
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 400 Blue Cara Ciao
  • Gabriella Salvete White Special


na čiarky
  • Cosmetica Fanatica Quick Dry Nail Polish, zlatý
  • Ados Nail Art, strieborný
  • Magic Visage, zlato - bronzový

Najjednoduchšie, čo sa dá z toho spraviť, je "francúzska".


 Tú som vylepšila trblietkovými čiarkami, ktoré ako inak predstavujú medaily

Kecala som, toto je jednoduchšie :-D

No a konečne sa dostávam k tomu hlavnému. Toto už sranda nebola. Ruka sa mi klepala ako opilcovi, tak som sa sústredila, aby to dopadlo čo najlepšie :-) Postup je asi zrejmý. Najprv som urobila bodkovačom farebné kruhy a potom menším do nich biele. Trocha sa mi podarilo kruhy rozmazať pri prelakovaní, takže sorry za tie malé šmuhy :-)

Ešte som mala v pláne spraviť jedny, ale už bolo na čase chystať obed. Takže to už prenechám na niektorej inej. Budem rada, keď niekde nájdem nejaký váš variant :-)

Pekný piatok prajem!

6 komentárov:

  1. Pekne sa ti podarili :) tiez som to videla na fcb :)a tie posedne sa mi pacia asi najviac :)

    sensesnails.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vlastne o tie aj išlo :-) len som ešte spravila predtým tie troje, nech ukážem viac možností. hlavne jednoduchších, lebo toto bola aj pre mňa dosť piplačka :-)

      Odstrániť
  2. Suzi, tak to je super nápad!:-) Nejvíc se mi líbí ten poslední:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.