29. augusta 2012

Plastic Wrap Manicure 2: Video!

Takže na želanie niekoľkých ľudí som sa rozhodla a spravím vám tú radosť, a predsa len natočila video, ako na tento nechtový design. Chceli ste vidieť moju verziu, tie, ktoré nevedia po slovensky chceli názornú ukážku, atď... Nemám ešte spravený prepis do angličtiny, ale snáď je to pochopiteľné zo záberov :-)  Urobila som to s inými farbami, tentokrát s tmavšími a nie tak veselými ako v pôvodnom príspevku. Vyzerá to ako zhrdzavené železo, ale aj tak sa mi to páči :-D

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Base Coat
  • GOSH Nail Lacquer, 595 Miss Sweety
  • GOSH Nail Lacquer, 596 Miss Mole
  • Gabriella Salvete Top Coat



UPDATE:
Laky  použité na nechtoch sú z jarného trendu 2011 SPRING ROMANCE. Odtieň Miss Sweety je telový béžový s ružovým podtónom a kryje vo dvoch vrstvách. Odtieň Miss Mole je vo farbe bielej kávy a kryje v jednej vrstve.




Takže dúfam, že som aspoň trocha potešila a prajem pekný deň!
 

4 komentáre:

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.