21. augusta 2012

Plastic Wrap Manicure

Po jej prvom pokuse s týmto nail artom som u Soničky pozerala na nechty, ktoré vyzerali ako latté, čoskoro prišiel tretí príspevok a už som vážne neodolala. Mala som odlakované nechty a mala som v pláne niečo iné, ale bolo mi jasné, že keď to opäť odložím, zase to bude na neurčito. Tak som sa rozhodla tentokrát to neodkladať a pustila som sa do toho. Najprv len tak opatrne palec a keď sa podaril, dorobila som zvyšných 9 prstov. Mala pravdu, je to jednoduché a nie ste celé zašpinené. A prečo nespraviť "recreating" aj podľa niekoho nášho, keď som robila podľa Kanaďanky.

Celý princíp spočíva v tom, že nalakujete dve vrstvy odlišných farieb, pričom tú vrchnú "poškodzujete" potravinovou fóliou. Nerobila som k tomu ani video, ani fotopostup, lebo som nemala čas, ale nájdete ho u nej tu.

Ale len tak v skratke... Naniesla som podkladový lak, po ňom spodnú vrstvu (ja som si zvolila jej posledný variant s bledým podkladom) a počkala kým nechty uschnú. Potom som naniesla druhú vrstvu a následne som začala pritláčať na necht kúsok pokrčenej fólie. Robila som to hneď po nanesení, kým lak nezačal schnúť. Na fotkách ja vidno, že na kraji mi to už veľmi nešlo, lebo kým som sa k nim dostala, lak tam začal schnúť. Na záver som nechty prelakovala rýchloschnúcim nadlakom, ktorý mi efekt vyhladil a "zlial" laky dokopy (ako to spraví pri špongiovej metóde), ja by som to nazvala blendingom :-)

Použité laky:
  • Gabriella Salvete Calcium (podkladový)
  • Gabriella Salvete White Special (jedna vrstva)
  • Jollie France Nail Polish, 76 (druhá vrstva)
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer, 190 Wrapped Around My Finger
  • Essence Quick Dry Topcoat
Výsledkom celého toho je tento úžasný mramorový vzor.

 

Vďaka za inšpiráciu, aj za to, že som o tom mohla napísať :-)

Pekný deň!

22 komentárov:

  1. nemám sllov :) :O krásne
    natsnailart.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, vyzerá to veľmi zaujímavo. Ešte som to nikdy neskúšala, dnes mám v pláne si lakovať nechty tak už asi aj viem čo s nimi. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) držím palce nech sa podaria a môžeš mi poslať výsledok ;-)

      Odstrániť
  3. Vyzera to naozaj velmi pekne... mozno by si mohla niekedy skusit urobit nejake video, hm? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvažovala som, že ešte spravím tak jednu - dve kombinácie a že by som vtedy mohla, ale neviem, či s tým neprídem ako s krížikom po funuse :-)))

      Odstrániť
  4. tuto manikuru mám momentálně taktéž na nehtech:) v trochu jinčích barvách, ale mám.. a taky se mi barvy slily dohromady, možná příště nebudu dávat topcoat, protože se mi to líbilo více:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka. no mne sa to práveže páči takto :-) je to ako pri gradient nails, pekne sa to prepojí

      Odstrániť
  5. Klobúk dolu :-) krásne.. ja by som na to nemala asi nervy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) vďaka. Na tieto ich podľa mňa veľa nepotrebuješ, dajú sa zvládnuť s kľudom :-) Ja som nervák, viem, čo hovorím :-D

      Odstrániť
  6. užasne nechtiky !!! a ta prva fotka je fantasticka ako z casaku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je ako visnova zmrzlina, mnam o_o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zdá sa, že toto prevedenie vyvoláva v ľuďoch chute :-D tie, ktoré ma na vytvorenie tohto designu nalákali, boli ako čučoriedky a tie predtým ako latté :-) ale hej, môže byť, sú také :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.