8. augusta 2012

Review: Corine de Farme Soin Hydratant

Už je to takmer dva mesiace, čo som písala o odličovači rovnakej značky a sľúbila som, že napíšem aj o ich hydratačnom kréme.

Ako som už spomínala v spomínanom príspevku, Corine de Farme je prírodná kozmetika bez obsahu parabénov, alkoholu a farbív. Jej výrobky obsahujú 95% až 99% prírodných zložiek. Kým ostatné veci z radu som kúpila v DM Drogeriemarkt, tento krém som kúpila v 101 Drogerie. Cena bola 4,99 €.

V tomto prípade je produkt 98% -ne prírodný. Teda keď sa pozriem na zloženie, veľmi prírodne mi to ako "nechemičke"nepripadá. Keď som si zopár názvov hodila do googlu, tak mi vyhodilo, že látka sa získava s rastlín, rastlinných tukov ap.. Obsahuje ukľudňujúci bisabolový olej a bambucké maslo. Je hypoalergénny, bez parabénov, farbív a parfumácia je bez obsahu ftalátov. Krém je aj na deň, aj na noc.





Takže objem a spotreba je viditeľná z obrázku, 50 ml a 12 mesiacov. Krém je v klasickej tube bez pumpičky. Je biely, jemný, s jemnou kvetinovou vôňou, žiadne trblietky v ňom nie sú. Veľmi rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva lepkavý pocit na tvári a mne osobne robí veľmi dobrý podklad pod make-up. Po použití sa nelesknem, pod make-uom nerobí žmolky. Musím podotknúť, že som už asi po týždni začala pozorovať,že nemám na tvári čierne bodky, zmizli mi tmavé fľaky a už mám čistú tvár ako kedysi, z čoho sa strašne moc teším. Póry ako krátery sa mi nijako nezmenili, ale to ma teraz v porovnaní s tým, aké ma trápili problémy, vôbec netrápi. Toto množstvo, čo je na fotke mi stačí na celú tvár, ale ja mám zase malú tvár :-) Balenie mi vydržalo takmer 2 mesiace (začiatok používania 14.6.).

Musím priznať, že som s ním spokojnejšia ako s Garnierom, ktorý zrejme poputuje na Myjavu, lebo tam sa mi minuli oba krémy a doma budem mať tento. Z toho vyplýva odpoveď na otázku, či by som kúpu zopakovala. Už som ju zopakovala :-) Keby mali aj nejaký čistiaci gél, tak by som určite siahla aj po ňom. Keď sa mi minula pleťová voda, nekúpila som si novú, ale používam ich pomarančovú, ktorú som už mala doma.

Prajem pekný deň!

8 komentárov:

  1. tak tuhle značku neznám, ani nevím jestli ji u nás mají, mrknu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús najprv v DM Drogeriemarkt, tam som na ňu narazila najskôr :-)

      Odstrániť
  2. Já myslím, že u nás tuhle značku nemají:-( Ale vypadá moc pěkně a určitě by stála za prozkoumání:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne osobne sa fakt zapáčila. majú oveľa širší sortiment ako u nás ponúkajú a mrzí ma, že nemôžem vyskúšať aj ďalšie produkty

      Odstrániť
  3. k tejto kozmetike som sa dostala náhodne.študovala som v drogérii zloženie,síce nie som nejaká chemička ale o kúpe ma presvedčilo to,že tam neboli žiadne (alebo veľa) dlhočizno-zložené-chemické názvy o zložení...že možno na tom niečo bude že je ozaj väčšinou natural :) Najskôr som vyskúšala pleťovú vodu , hneď som ovoniavala či nieje prehnane preparfémovaná a nebola :) neutrálna vôňa avšak príjemná...Keďze som z nej mala príjemný pocit na pleti kúpila som si k nej aj hydratačný krém (mám z neho presne také iste dojmy ako si tu opísala takže som veľmi spokojná !! ) a najviac si neviem vynachváliť odličovací gélik (síce je napisane ze je na odličovanie očí ale ja ho používam na celú tvár a skvelo odstraňuje make up a hlavne jemne a šetrne a ľahko, ma takú gelovo mlieckovu konzistenciu a pri rozotieraní po pleti sa zmení akokeby na vodu :) a pleť je taká jemnulinká...takže super určite vyskúšam aj iné pripravky z tejto značky :)...a čo je určite tiež podstatné sú dostupné za skvelú cenu a dlho vydržia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teším sa, že sa našla ďalšia duša, ktorá je s touto značkou spokojná! ono keby som vtedy robila recenziu tak, ako ich píšem teraz, tak by som zistila, že nejaká mega prírodná kozmetika to nie je, ale to zloženie je prijateľné. už som kúpila "prírodnú" kozmetiku, ktorá obsahuje parabény! okrem toho by som dnes už vedela napísať aj to, že obsahuje vitamín E (posledná zložka). táto značka má aj odličovacie mlieko na tvár, neviem, či si videla aj to. to je veľké ako voda, takže by sa ti to možno viac oplatilo. ja stále chodím pozerať do DM-ky, či náhodou nemajú aj šampóny, že by som rada vyskúšala aj šampón :-) voda je fajn, ja som si zvykla používať pomarančovú a keď ju dám na tvár, je to super pocit, normálne cítim, že pôsobí :-) ružovú mám na ovieženie v lete a keď používam práškové tiene, vymenila som im pumpičky :o)

      Odstrániť
  4. odličovacie mlieko som si kúpila minulý týžden lebo je to ozaj väčšie balenie ako odličovač očného make-up u .Ale nie som s ním spokojná , pri rozotieraní na pleť sa zmení na vodičku skôr ako si stihnem s ním dôkladne jemno pomasírovať celú tvár...a ke´d ho teda začnem rýchlo zotierať lebo tečie dolu krkom už a kde kade :) tak musim toto celé zopakovať aj druhý krát aby som mala make-up celý odstránený :( Tazkže budem verná odličovaciemu gélu na očny make-up ktorý mi pekne odlíčil celú tvár.....Voda je taký neutrál -ja mam ružovú :) a celkom fain , A ešte som najnovšie vytešená z Himalaya herbals ,čistaci gél ,maska uhorková a peeling marhuľový ..V zložení peelingu je samé fruit extract :) a ani v geliku som nenašla nič moc chemicky znejúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som s ním problém nemala, klasické mlieko, tak neviem. no ja som ho musela použiť aj viackrát, na jedno vyčistenie jeden krát nestačí. momentálne mám GOSH. Himalaya je fajn, to áno, mám aj čistiaci gél... No na to, že je to prezentované ako prírodná kozmetika, má to v sebe parabény. Písala som o tom prednedávnom tu

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.