24. augusta 2012

"THREE" nail challenge by Mateja & Mateja

zdroj
Dnes budem ešte raz otravovať. Rozhodla som sa,že sa zapojím do jednej slovinskej nechtovej challenge. Ešte som také nerobila. Rozhodla som sa aj preto, lebo netreba lakovať každý deň. Chvíľu som na to pozerala, prekladala, pozerala na témy.... Zobrala som si papier, naskicovala jednotlivé témy, či by som ich vedela stvárniť a bolo rozhodnuté.

Viac info tu.

A čo je témami?

Prvá časť - ČAS: 
1. Starožitný (1. 9.)
2. Ultra moderný (5. 9.)
3. Futuristický (9. 9.)

Druhá časť - NAJOBĽÚBENEJŠÍ:
1. Najobľúbenejšia pieseň (11. 9.)
2. Najobľúbenejšia kniha (15. 9.)
3. Najobľúbenejší pocit (19. 9.)

Tretia časť - PRÍDAVNÉ MENÁ:
1. Jemný (21. 9.)
2. Ostrý (25. 9.)
3. Vlnitý (29. 9.)
Budem si držať palce, nech to zvládnem a nech vydržím všetky časti :-)
Pekný večer!

6 komentárov:

  1. Thanks for the post! :D I can't wait to see what you'll create! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suzi, tak to jsem moc zvědavá a budu držet palce:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej, uz sa tesim na tvoje kreativne vytvory :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja dúfam, že to vyjde a bude to mať nejakú hlavu a pätu a že ma to neprestane baviť po prvom. taktiež neviem, či sa mi podarí všetko, čo mám v pláne, či to nebudem musieť zmeniť, lebo niektoré som si teda vymyslela blbosti :-o v každom prípade, prvý výtvor už v sobotu :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.