6. augusta 2012

Zeleno - čierne s bodkami

Nevymyslela som bohužiaľ žiadny názov pre tieto nechty, takže som nútená použiť tento. Som rada, že sa konečne dostali na rad. Navyše k nim pripájam aj postup. Natočený aj nafotený. Nafotený pre MakeupBee a pre tie, ktorým sa nechce pozerať video :-)

Použité laky:
  • Jollie France, priesvitný
  • Catrice Ultimate Nail Lacqer, 240 Sold Out For Ever
  • Rimmel 60 Seconds, 800 Blackout
  • Gabriella Salvete White Special
  • Ados Nail Art, strieborný

Fotopostup:
1) Na podkladový lak nanesieme v dvoch vrstvách zelený lak.

2) Na končeky nanesieme v šikmom smere čierny lak.

3) Bodkovačom spravíme biele bodky v dvoch veľkostiach.

4) Na záver čierny lak olemujeme strieborným trblietkovým lakom.

Po zaschnutí prelakujeme priesvitným lakom a je hotovo.

Po nafotení celého postupu som pridala nejaké bodky, lebo sa mi zdali miesta trocha prázdne. Fotila som všetko na ľavej, pretože pravá bola nachystaná na filmovanie :-)


A spomínané video si môžete pozrieť tu. Beauty by Suzi má už aj vlastný kanál na YouTube, takže som tam prehodila aj staré videá. Škoda, že som musela dať preč pôvodnú hudbu kvôli právam :-(


Prajem pekný pondelok!


12 komentárov:

  1. krásne nechty, fotky aj video! Obdivujem ťa, že máš s tým všetkým toľko trpezlivosti :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem Ti! Ja to robím rada, ale radšej len fotím, lebo predsa len nemám poriadnu kameru a tak :-) Nejaké to video je len na oživenie :-) Baví ma sa s tým hrať, lebo nemám rada, keď je niečo obyčajné, lebo to je pre mňa nuda :-D S tou trpezlivosťou to nie je také jednoduché, musím byť kľudná, keď sa chcem do toho pustiť.

      Odstrániť
  2. jsi šikovná! opět jsi vytvořila naprosto úžasné nehty! já bych na tohle asi opravdu neměla nervy..:) pro mě zlaté "nudné" jednobarevné nehty :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :-) Ja som tým myslela skôr tú prácu okolo blogu, prípravu materiálu, hehe. Jednofarebné nechty sú tiež fajn, niekedy vystriedam aj troje za týždeň :-))) Ale mám ich radšej na kratších nechtoch. No teraz mám dlhé nechty, tak to chcem využiť. Keď ich skrátim, budem aj ja jednofarebná :-D

      Odstrániť
  3. Jééj, aj ja používam rovnakú "paletu" na laky a na farby :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) aspoň nejaké využitie majú, veru. raz som pri upratovaní našla asi 10 v takom tom cd púzdre, tak som ich nevyhodila a našla som im funkciu :-)

      Odstrániť
    2. Tak tak, dobre si spravila, veď načo vyhadzovať peniaze za kus plastu, keď sa mi ich po byte nájde asi milión :P

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. ďakujem, ale myslím, že nie som jediná, ktorá také spravila :-))) ale teším sa, že sa páčia :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.