20. septembra 2012

Drama With Green

Skôr, ako sa pustím do Essence, tak pridám ešte toto jedno líčenie. Teraz by počasie vonku potrebovalo niečím oživiť, ja viem. Ale musela som vyskúšať niečo iné, niečo výraznejšie. Bola som prekvapená, ak to nakoniec celkovo vyzeralo. Aj keď mi čierna oko zmenšovala, na druhej strane mi táto kombinácia vytiahla úžasne zelenú farbu zo zreničiek. Zelenšie oči mám len keď plačem alebo mi na ne svieti slnko :-D



Použité produkty:
Obočie:
Essence Eyebrow Designer, 02 Brown

Make-up:
Rimmel Stay Matte Foundation, 103 True Ivory
Rimmel Stay Matte Pressed Powder, 001 Transparent

Lícenka:
Zoeva Mineral Sheer Blush, Peach Bouquet

Oči:
Zoeva Eye Primer
Zoeva 88 Eyeshadow Palette

Linka:
Catrice Gel - Eye Liner, 01 Black Jack With Jack Black
GOSH ExtremeArt Eye Liner, 12

Maskara:
Maybelline The Falsies Volum´ Express Mascara

Pery:
Catrice Ultimate Shine, 200 Get the Nudes Paper!

Pekný deň!

21 komentárov:

  1. Zuzi, perfektné!:) a moja obľúbená zelená! Skvelé!Tá linka od Gosh (ak sa nemýlim, že je to Gosh ) vyzerá super. Ako si spokojná s podkladovkou od Zoevy?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, zelená je Gosh :-) zistila som, že som sto rokov nepridala zelené líčenie, musela som to napraviť :-D No ako môžem byť spokojná zo Zoevou? Je úžasná! Vždy, keď som robila objednávku bola vypredaná, tak som rada, že pri tej poslednej sa mi to už podarilo. Bolo na čase, lebo Mary Kay som už veľa nemala :-D 3 - 4 roky používam túto značku a čo objednávka, to nebola na sklade.

      Odstrániť
  2. Docela vám závidím ten Gosh, u nás se sehnat nedá. Už jsem si takhle přes jednu slovenskou spřízněnou duši nechala koupit a zaslat sadu na úpravu obočí, protože mi přišla skvělá. A ty linky... ááách! Ty bych brala všema deseti!
    A jinak jsem už chválila na facebooku, vypadá to famózně. Moc krásný počin, Zuzi! ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ďakujem ešte raz! No ja som to už raz pozerala a našla som u vás e-shop.
      http://www.goshcosmetics.cz
      Takže už budem vedieť, že Veru je jedna z Verunek :-)

      Odstrániť
  3. SO beautiful :)
    This reminds me that I need to start doing makeup looks soon... I have neglected it for so long :/
    Your eyes are so beautiful and that liner is such a beauty :)
    hugs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! I´m glad & happy you like my make-up look :-) I´m looking forward on your looks!

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. nie tak, ako by som chcela, ale občas sa mi zadarí :-D ďakujem za pochvalu!

      Odstrániť
  5. Toto je úplne krásne, už som na FB pozerala :) Ja sa chystám essence pigmenty vyskúšať zajtra, tak som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, vďaka, vďaka :-) Aj ja som sa chystala, ale zajtra mám ďalší diel challange, skoro som zabudla. Tak to opäť posuniem :-( Ale teším sa na tvoje líčenie, budem vedieť, do čoho idem :-)

      Odstrániť
  6. Tak toto je uplne užasne ličenie :) krása :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.