18. septembra 2012

Essence LE Colour Art: Pigments

Včera som natešená pridala na Facebook fotku piatich nádobiek a na želanie som k nim išla spraviť aj swatches. Keby som vedela, že dnes si prinesiem zvyšné, tak by som počkala :-o Ale keďže viem, ako to s tými limitkami chodí, tak som radšej šla hneď, ako som zbadala, že ich majú už aj v HC.

Keď som sa dozvedela, že pigmenty budú len v druhom stojane, samozrejme, že som mala nervy, ako veľa ďalších. Potom som sa dozvedela, že spustili e-shop a nakoniec, že bude limitka. No čo, lepšie ako drôtom do oka :-D A z celkových 20 ponúknu 11 ks, to je podľa mňa super!

Pôvodne som chcela aj tie bázy, ale nakoniec som si povedala, že stačia pigmenty, že mixovať nič nebudem. Aby som si mohla kúpiť tie, čo chcem, na tie nemám, tak som sa potešila aspoň týmito. Toľko na ospravedlnenie toho bláznovstva :-P

Takže ako som napísala, táto limitovaná edícia obsahuje bázu na oči, pery a nechty a nádobku s mini "vareškou" na miešanie. Vytvoríte si tak vlastný krémový tieň, lesk na pery alebo lak na nechty. Viac nájdete na oficiálnej stránke. Majú k tomu aj video :-)

Navyše je teraz v DM Drogeriemarkt za 35 bodov 25% - ná zľava na ľubovoľný počet dekoratívnej kozmetiky, tak by bola škoda nevyužiť to :-o Teda pre také prípady ako som ja :-(

Cena jedného je bez zľavy 2,79 €, so zľavou -0,70 centov. Hmotnosť jednej nádobky je 1,7 g.

Všetky sú ochránené lepkou farby pigmentu, takže ich pri transporte nevysypete. Inak majú také to sitko, ako pigmenty zvyknú mať, ale ja to dávam dole, aby som mohla do toho "namáčať" štetec. Kelímok je plastový šrobovací.



ukážka 04 Broadway Starlet
Pigmentované sú na lacnejšiu verziu fantasticky. Farby vynikli a to som nemala na ruke ani žiadnu podkladovú bázu. No a mala som čo robiť, aby som ich zmyla dole, takže uvidíme, ako budú držať na očiach.

na slnku
v tieni

na slnku

v tieni
na slnku
v tieni
Mňa osobne najviac zaujal hneď prvý, č, 02 a potom č. 14. Čierna, ako to pri čiernych tieňoch býva, nie je čierna, ale skôr taká tmavá oceľovo šedá.

No a prijímam návrhy na líčenia s nimi, kľudne môžte písať v komentároch návrhy ;-)

Majte sa krásne!

20 komentárov:

  1. Dnes som ich akurát mala v ruke..Zajtra si pravdepodobne zoberiem 04ku, ale asi aj podkladovou bázou na oči. snáď budú lepšie držať, lebo mi skrôr pripadajú ako trblietky, tak sa bojím,že to bude bez tej bázy opadávať. :) mohla by si napísať či tomu tak je?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi s tou bázou. prikladám obrázok bez bázy (lietali trblietky) a s bázou. budem pozorovať, čo budú ďaľej robiť :-) dala som pod neho podkladovú bázu I love stage a viečko celkom pekne vyplnili. Ja ich ale skôr budem používať len na také potrblietkovanie alebo trblietkovú linku, uvidím, lebo sa obávam, že sa budem po ňom ligotať, že to nezvládne a po čase opadajú trblietky :-)

      http://imageshack.us/photo/my-images/195/dscf4325p.jpg/

      Odstrániť
    2. Ďakujem krásne Suzi :) pomohla si mi :) dnes si ich určite pôjdem kúpiť, aj s bázou :)

      Odstrániť
    3. rado sa stalo. ešte chcem doplniť, že tie, ktoré som mala bez bázy, som po dvoch hodinách mala natrúsené aj na líci :-)

      Odstrániť
  2. Those pigments are so cute! I didn't buy any yet, but I really really like Broadway Starlet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou to krásné odstíny, pořídila sis opravdu suprovou zásobu :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru hej :-) uvidím, či si doplním zbierku aj keď sa dostanem k druhému stojanu :-)

      Odstrániť
  4. Taky bych potřebovala takovou zásobu :) Jinak super post :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Najviac sa mi paci Broadway Starlet - to musi perfektne vyzerat na oku! Skvely doplnok k ich nadlaku Circus Confetti... Nechcela som sa tymi pigmentami zapodievat, ale tento si urcite zaobstaram :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten asi zaujme hneď každého :-) ja som ho aj nazvala Circus Confetti Pigment :-)

      Odstrániť
  6. teda Essence ma nejako nefascinuje, ale niektoré z nich vyzerajú super ... no podumám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak vieš, musím hľadať lacnejšie varianty, môj rozpočet je veľmi obmedzený :-) práškové tiene som si nejako obľúbila cez leto, tak mi to prišlo celkom vhod. hneď ako som vyskúšala na ruke vzorku, vedela som, že pôjdu so mnou domov, tak ma očarili farby, vybrali dobré farby do limitky :-)chcela som dnes jedno líčenie vyskúšať, ale je vonku tak škaredo, že sa mi do toho ani nechce

      Odstrániť
    2. a daj niečo veselé :) určite nás potešíš, keď už sa to počasie nejako zoškaredieva :)

      Odstrániť
    3. no veď na konci príspevku mám aj výzvu, len sa nijako nikto nehlási :-o z týchto fešákov smutné snáď ani nevytvorím, takí sú ligotaví :-) mám jedno nachystané, ale je fakt, že treba niečo veselšie, ako to, čo mám pripravené. to je trocha tmavé a to je aj vonku

      Odstrániť
  7. Závidím ti, že ich máš všetky :D teším sa na líčenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) no uvidíme, či som dobre spravila :-)

      Odstrániť
  8. Chceme videť líčenie á la Diskoguľa s tými najtrblietavejšími trblietkami! :D Inak ako si spokojná? Ja som ich teda skúšala v drogérke ale zdali sa mi nič moc, tak som ich nechala tak.

    http://msabigaill.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, diskoguľa. určite niekde zakomponujem aj ten, ale zrejme nebude v hlavnej úlohe, lebo na hlavnú úlohu bol podľa mňa trocha slabý :-) pravdupovediac som ešte na ne nemala čas, lebo bolo kopec inej roboty :- ale v najbližšej dobe to už napravím

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.