16. septembra 2012

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 123

 
Už dlhšiu dobu som nepridala samotný lak. A tým myslím aj to, že nebol v skupine s ostatnými. Dnes to bude taký "shimmer nude" od Gabrielly Salvete.

Na nechtoch je presne taký, ako tu na fotke vo fľaštičke. Svetlobéžová farba s perleťou a jemným shimmerom.

Tento bledunko hnedý lak má bronzový a ružový podtón. Je treba rozhodne minimálne dve vrstvy, lebo po jednej dosť presvitajú končeky. Dole ide ľahko, len sa vám budú trocha trblietať prsty :-) Ako vidno, trochu ryhuje, ale prežiť sa to dá a pri takýchto lakoch človek s tým tak trochu ráta.







Prajem krásnu nedeľu!
 

8 komentárov:

  1. jak já ty nude laky nemusím, tak tenhle se mi teda líbí moc! ten shimmer mu dodává na zvláštosti.. moc se mi líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! je pravda, že ho to dosť oživilo. Páčilo sa mi na ňom aj to, že som v ňom videla až tri farby, podľa miesta vždy vynikla jedna :-)

      Odstrániť
  2. Teda ja zbožňujem nude farby...je krásny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, tiež si myslím :) som chcela troška zmenu po všetkých výraznejších a nail artoch :-)

      Odstrániť
  3. Krásny, bude super aj na prichádzajúcu jeseň :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.